Στη χθεσινή εκδήλωση του ΕΟΤ με τίτλο «Rethinking Greece» στον εξαιρετικό χώρο του Μουσείου της Ακρόπολης σημαντικοί παράγοντες της αγοράς, του marketing και των δημοσκοπήσεων μίλησαν για τον τουρισμό.
Η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη χαιρέτησε την εκδήλωση δίνοντας την κατεύθυνση της Ελληνικής Τουριστικής Στρατηγικής υπερθεματίζοντας τη σημασία της συνεργασίας.
Στην 1η ενότητα, σημαντικοί εκπρόσωποι της αγοράς όπως ο κ. Γιώργος Τσακίρης (πρόεδρος ΞΕΕ), ο κ. Γιάννης Ρέτσος (1ος αντιπρόεδρος ΣΕΤΕ), ο κ. Δημήτρης Μαύρος (πρόεδρος ΕΔΕΕ), ο κ. Σπύρος Ζαβιτσάνος (πρόεδρος ΣΕΔΕΑ), ο βουλευτής κ. Ψαριανός μίλησαν για τη γενική στρατηγική του τουρισμού.
Αναφέρθηκαν στη σημασία του ρεαλιστικού προϋπολογισμού, την οργάνωση, την εξειδίκευση, τη στόχευση. Τη σημασία του τουρισμού για την Ελληνική οικονομία.
Στη 2η κλήθηκαν φορείς της αγοράς του marketing και των δημοσκοπήσεων σε μια δημόσια συζήτηση. Συμμετείχαν οι κ.κ. Κώστας Παναγόπουλος (ALCO), Βen Moxon (Arkenford), Βασίλης Φεύγας (West Wing), o καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά M. Σφακιανάκης, Σπύρος Καμηλέρης (GFK Hellas), Ξ. Κούρτογλου (FOCUS BARI), Δ. Κόσσυφας (Google). Κατέθεσαν απόψεις, τεχνογνωσία, εξειδικευμένη γνώση. Αναφέρθηκαν με αριθμούς στην έρευνα, στα κοινά-στόχους και στα εργαλεία στόχευσης.
Ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος στην εισήγησή του, περιέγραψε τη διαδρομή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού τις τελευταίες 45 ημέρες μέχρι σήμερα.