Οι «Pedro»-Stefano Cirillo σημείωσαν τον πρώτο χρόνο του πρώτου σκέλους, το οποίο διεξήχθη σε ασφάλτινες διαδρομές, του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Το πλήρωμα από την Ιταλία αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο την κραταιά Lancia 037 και κυριάρχησε από την πρώτη κιόλας στιγμή διατηρώντας την πρωτοπορία σε όλη τη διάρκεια του πρώτου σκέλους, κερδίζοντας και τις έξι ειδικές διαδρομές. Ο οδηγός από τον Άγιο Μαρίνο Graziano Muccioli με την Ιταλίδα Luisa Zumelli στο δεξί μπάκετ της Porsche 911 RS τερμάτισε στη δεύτερη θέση δίνοντας μεγάλες μάχες καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας με τους Έλληνες Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με Ford Escort RS1600, οι οποίοι τελικά τερμάτισαν στην 3η θέση.
Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Giuseppe Bosurgi- Francesco Granata με την έτερη Lancia 037, με την οποία ο Markku Alen κέρδισε πριν από περίπου δύο εβδομάδες το 10ο Ράλλυ Legend. Οι Ιταλοί αντιμετώπιζαν πρόβλημα στον κινητήρα από την πρώτη ειδική του αγώνα κι έτσι περιορίστηκαν σ’ αυτή τη θέση. Την πεντάδα συμπλήρωσε το ελληνικό πλήρωμα Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RS. Οι «Ιαβέρης»-Παναγιώτης Κουτσίκος εγκατέλειψαν με BMW 2002 TI στην 5η ειδική διαδρομή λόγω προβλήματος στον κινητήρα.
Στις πρώτες τρεις ειδικές διαδρομές, ο δρόμος είχε κάποια βρεγμένα κομμάτια λόγω υγρασίας που προβλημάτισαν τα πληρώματα, ωστόσο, όταν τις επανέλαβαν ο δρόμος ήταν στεγνός.
Τη Κυριακή, το δεύτερο Σκέλος του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα διεξαχθεί σε χωμάτινες επιφάνειες με έξι συνολικά ε.δ. και την Καριά να αποτελεί την 1η ειδική διαδρομή της ημέρας. Ο συναγωνισμός αναμένεται να έχει έντονο ενδιαφέρoν, ενώ τα ξένα πληρώματα έχουν ήδη δηλώσει τον ενθουσιασμό τους για τις δύσκολες αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστικές χωμάτινες ειδικές.
Το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, προσμετράει και στο εθνικό μας Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, και μάλιστα με κάθε ημέρα του αγώνα να προσμετράει ξεχωριστά.