Αρχική Ράλλυ 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 2ος Ελληνικός Αγώνας

11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 2ος Ελληνικός Αγώνας

Celestyal Cruises

Κάθε σκέλος του διήμερου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, προσμετρούσε ξεχωριστά στη βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Έτσι, τη Κυριακή εκκίνησαν 30 πληρώματα από τα Καμένα Βούρλα και κατευθύνθηκαν προς τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του αγώνα, με δεδομένο το γεγονός ότι σε αρκετές κατηγορίες η υπόθεση τίτλος είναι ακόμα ανοικτή. Σημειώστε, ότι ο θεσμός ολοκληρώνεται στα μέσα Νοέμβρη με την τέλεση του Ράλλυ Παλάδιο. Στον τελείως… καινούργιο και διαφορετικό αγώνα, και με τους Βασίλη Βελάνη -Γιάννη Βελάνη με Ford Escort RS 1600 να τίθενται εκτός μάχης στην 4η ειδική της ημέρας, η νίκη πήγε στους Χρήστο Οικονόμου-Αντώνη Γαρυφάλλη με Ford Escort RS2000. Πίσω τους ακολούθησαν οι Λευτέρης Μανδρούκας- Νίκος Τσάδαρης με την Porsche 911 RSR έπειτα από σπουδαία μάχη με τους Χρήστο Πλατή- Σπύρο Τρανό με Toyota Starlet. Αμφότεροι κινήθηκαν πολύ γρήγορα και στις δύο τελευταίες ειδικές το πλήρωμα της 911 κατάφερε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Πάντως, αμφότεροι ήταν εξαιρετικοί.

Τέταρτοι γενικής και ένα λεπτό μακριά από το πλήρωμα του ιπτάμενου Starlet, ακολούθησαν οι Σπύρος Ντεντεγκίκας-Βασίλης Βαλούρδος με Ford Escort RS2000. Κοντά τους βρέθηκαν οι Γιάννης Εδιπίδης-Γιάννης Γιώτης με ακόμα ένα Ford Escort, οι οποίοι και ξεπέρασαν το εμπόδιο των Στέλιο Γιαμαλάκη-Νίκο Σάμισου με το Talbot Sunbeam που τους ακολούθησαν με μικρή διαφορά. Δύο υπέροχες BMW 2002ti, με τους Χρήστο Δάρα-Θεόδωρο Καραμουσαλή και τους Βαγγέλη Μπιρλιράκη-Γιώργο Μουρτζούκο συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το χωμάτινο σκέλος αποδείχθηκε τυπικό «ακροπολικό», αφού από τα 30 πληρώματα που ξεκίνησαν, τερμάτισαν εν τέλει τα 16, αποδεικνύοντας πόσο δύσκολος είναι ο ελληνικός αγώνας, αλλά και πόσο σημαντικός είναι στο τέλος της ημέρας ο τερματισμός. Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις ήταν αυτές των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με Ford Escort RS1600 από έξοδο και των Μάριο Σταφυλοπάτη-Γιώργο Χατζηρήγα με Ford Escort RS 1600 από πρόβλημα στον πίσω άξονα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.