Πολύ ενδιαφέρουσα η μελέτη του προγραμματισμού της επικοινωνιακής στρατηγικής που πρόκειται να ακολουθήσει ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού για την προβολή της Ελλάδας το 2013, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά σε επίπεδο σχεδιασμού, όμως αν η υλοποίηση του σχεδίου, πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε και η ενημέρωση για τη συμμετοχή στη παρουσίαση αυτής της επικοινωνιακής στρατηγικής τότε πολύ φοβόμαστε τα χειρότερα.
Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ώστε να καταλάβουν και οι υπόλοιποι, για ποιό λόγο γράφουμε αυτές εδώ τις αράδες, διαβάστε παρακάτω τα γεγονότα
Τη περασμένη βδομάδα, με υπενθύμιση τη Δευτέρα, αλλά και τη Τρίτη 30/10, λάβαμε μια πρόσκληση από το Υπουργείο και το Γραφείο Τύπου, η οποία μας προσκαλούσε να παρακολουθήσουμε, τη παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ, η οποία θα γινόταν τη Τετάρτη 31, Οκτωβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.
Το βράδυ της Τρίτης προς Τετάρτη μας εστάλει, νέα ενημέρωση, η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ έλεγε τα εξής
Λόγω της απεργίας που κήρυξε, για αύριο, Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012, η ΕΣΗΕΑ σε όλα τα ΜΜΕ, αναβάλλεται η παρουσίαση από την υπουργό Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη και τον γ.γ του ΕΟΤ κ. Νίκο Καραχάλιο, η εκδήλωση, με θέμα: «Επικοινωνιακή Στρατηγική για τον Ελληνικό Τουρισμό το 2013».Τη Πέμπτη όμως προς μεγάλη μας έκπληξη, μας εστάλη προς ενημέρωσή μας, η παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, η οποία παγματοποιήθηκε τη Τετάρτη, τη προγραμματισμένη ώρα, καθώς και ενημέρωση από την Olympic Air για τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας που παραδόθηκαν στην Υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, λίγο πριν τη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε χθες ο ΕΟΤ στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.
Σίγουρα Κύριοι «Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν … Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα», όμως ο συντονισμός σας, μας εκπλήσει!!!! και βέβαια μας προβληματίζει…..
Αναρωτιώμαστε εάν κάτι τόσο απλό γίνεται, μπάχαλο, πως θα επιτευχθούν τα όσα παρουσιάστηκαν στην Επικοινωνιακή Στρατηγική που σχεδιάσατε ???