Περισσότεροι από 78 εκ. επιβάτες μετακινήθηκαν το πρώτο εννεάμηνο του 2012 με τις εταιρίες του Ομίλου/ Άνοδος του συντελεστή πληρότητας του Ομίλου σε ποσοστό 79,3%.
Οι εταιρίες του Ομίλου Lufthansa συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση της επιβατικής κίνησης: Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2012, οι εταιρίες Lufthansa German Airlines, SWISS και Austrian Airlines μετέφεραν συνολικά 78,8 εκ. επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση 3,5% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 1,8% και οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο ύψους 3,3%. Αντίστοιχα, ο συντελεστής πληρότητας στις εταιρίες του Ομίλου αυξήθηκε κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας το 79,3%.
Από το σύνολο των επιβατών που ταξίδεψαν με τις αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου, το μερίδιο της Lufthansa German Airlines ανέρχεται σε συνολικά 57,2 εκατομμύρια επιβάτες, γεγονός που σημαίνει πως 3,6% περισσότεροι επιβάτες επέλεξαν να ταξιδέψουν με τη Lufthansa κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2012, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η μεγαλύτερη αύξηση της επιβατικής κίνησης σημειώθηκε σε προορισμούς της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Ευρώπης, ενώ η επιβατική κίνηση προς Ασία/ Ειρηνικό και Αμερική κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων τριμήνων του έτους, η χωρητικότητα της Lufthansa αυξήθηκε κατά 1,6%, κυρίως λόγω της χρήσης μεγαλύτερων αεροσκαφών. Οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 2,6%, αυξάνοντας τον μέσο συντελεστή πληρότητας κατά 0,8 ποσοστιαίες μονάδες, σε ποσοστό 78,7%.
Το πρώτο εννεάμηνο του 2012, η SWISS διακίνησε περίπου 12,9 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,9% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Η εταιρία αύξησε το συντελεστή πληρότητας κατά 1,3 ποσοστιαίες μονάδες, στο υψηλό – για την αεροβιομηχανία- ποσοστό 82,8%. Η Austrian Airlines άγγιξε τους 8,8 εκατομμύρια επιβάτες, 2,1 % περισσότερους από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η εταιρία βελτίωσε τη χρήση των αεροσκαφών της κατά 3,5 ποσοστιαίες μονάδες, καταγράφοντας συντελεστή πληρότητας 77.7%.
Μείωση 8,9% κατέγραψε η Lufthansa Cargo για το πρώτο εννεάμηνο του έτους. Στο διάστημα αυτό, διακινήθηκαν συνολικά 1,3 εκατομμύρια τόνοι εμπορευμάτων και αλληλογραφίας. Παρόλα αυτά, χάρη στην αυστηρή διαχείριση της χωρητικότητας, η Lufthansa Cargo κατάφερε να αξιοποιήσει το 69% τη χωρητικότητας των αεροσκαφών.