Αρχική Αεροπορικά Νέα Etihad Airways: 31% αύξηση εσόδων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου 2012

Etihad Airways: 31% αύξηση εσόδων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου 2012

Η Etihad Airways ανακοίνωσε 31% αύξηση εσόδων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου 2012, φτάνοντας τα $1,25 δις. (2011: $957 εκατ.), συνεισφέροντας κατά 30% στη συνολική αύξηση κερδών για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Τα συνολικά έσοδα για το πρώτο εξάμηνο του 2012 ανήλθαν σε $2,24 δις. ενώ για το αντίστοιχο διάστημα του 2011 ήταν $1,74 δις.  Ο αριθμός των επιβατών έφτασε τους 2,55 εκατ. σημειώνοντας 34% αύξηση και ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των επιβατών για το πρώτο εξάμηνο του 2012 στους 4,89 εκατ. ως αποτέλεσμα της αυξημένης συνολικής χωρητικότητας και των βελτιωμένων συντελεστών θέσεων.

ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΟΙΝΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ Β’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2012 ΤΗΣ ETIHAD AIRWAYS ΠΟΥ ΑΝΗΛΘΑΝ ΣΕ $1,25 ΔΙΣ.

Αριθμός ρεκόρ 2,55 εκατ. επιβατών
Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν περισσότερο από την αντίστοιχη χωρητικότητα
Το συνολικό δίκτυο αναπτύχθηκε σε 308 προορισμούς

Η Etihad Airways ανακοίνωσε 31% αύξηση εσόδων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου 2012, φτάνοντας τα $1,25 δις. (2011: $957 εκατ.), συνεισφέροντας κατά 30% στη συνολική αύξηση κερδών για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Τα συνολικά έσοδα για το πρώτο εξάμηνο του 2012 ανήλθαν σε $2,24 δις. ενώ για το αντίστοιχο διάστημα του 2011 ήταν $1,74 δις.  Ο αριθμός των επιβατών έφτασε τους 2,55 εκατ. σημειώνοντας 34% αύξηση και ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των επιβατών για το πρώτο εξάμηνο του 2012 στους 4,89 εκατ. ως αποτέλεσμα της αυξημένης συνολικής χωρητικότητας και των βελτιωμένων συντελεστών θέσεων.

Τα αποτελέσματα ρεκόρ ενισχύθηκαν από το αναπτυσσόμενο δίκτυο συμφωνιών κοινού κωδικού και στρατηγικών συνεργασιών της εταιρείας, που συνολικά πρόσθεσαν 800.000 επιβάτες στο δίκτυο της Etihad Airways αποφέροντας $281 εκατ. τους τελευταίους έξι μήνες.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Etihad Airways συμμετείχε με μικρά ποσοστά στις αεροπορικές εταιρείες Aer Lingus και Virgin Australia, τα οποία προστέθηκαν στα ποσοστά συμμετοχής που ήδη έχει στην airberlin και στην Air Seychelles.

Κατά τη διάρκεια του 2011, οι πέντε αυτές αεροπορικές εταιρίες, μετέφεραν συνολικά 72 εκατ. επιβάτες σε 376 αεροσκάφη, και παρουσίασαν κέρδη περισσότερα των $14 δις.

Ο κ.James Hogan, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε σχετικά: «Τα αποτελέσματα αυτά είναι απόρροια της στρατηγικής μας, βάσει της οποίας έχουμε διευρύνει και εμβαθύνει τις συνεργασίες μας ενώ παράλληλα επικεντρωνόμαστε στο πλάνο της οργανικής ανάπτυξής μας».

 «Σε αυτό το τρίμηνο πολλές αεροπορικές εταιρείες είχαν μειωμένη ζήτηση, εμείς όμως προσθέσαμε περισσότερους επιβάτες από κάθε άλλο τρίμηνο, με ανάπτυξη που ξεπέρασε την αύξηση χωρητικότητας».

Τον Ιούνιο, η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (International Air Transport Association – IATA) σχολίασε για την πρόσφατη μείωση τιμών πετρελαίου πως «αντισταθμίστηκε από τη συνεχώς αυξανόμενη οικονομική κρίση που πλήττει την Ευρώπη και που έχει οδηγήσει τις αγορές στην αναμονή περαιτέρω επιδείνωσης και ζημίας της οικονομικής τους ανάπτυξης».

Ωστόσο, ο κ. Hogan ανέφερε πως, παρά τις προκλήσεις της αγοράς, η Etihad Airways βρίσκεται στο σωστό δρόμο για ένα συνολικό έτος πετυχημένης απόδοσης.   

 «Το περιβάλλον είναι δύσκολο λειτουργικά για όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Οι στρατηγικές που εφαρμόζουμε μας επιτρέπουν να οδηγούμαστε σε κέρδη ποιότητας και παραμένουμε επικεντρωμένοι στο σωστό δρόμο για να έχουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κερδοφορία καθόλη τη διάρκεια του έτους».

Στο δεύτερο τρίμηνο, η Etihad Airways ανακοίνωσε νέες πτήσεις προς τη Βασόρα και το Ναϊρόμπι ενώ ξεκίνησε νέο δρομολόγιο από και προς το Λάγκος την 1η Ιουλίου 2012, εξυπηρετώντας πλέον 87 πόλεις με απευθείας πτήσεις. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε νέες συμφωνίες για πτήσεις κοινού κωδικού, αυξάνοντας το συνολικό δίκτυο εξυπηρέτησης επιβατών σε 308 προορισμούς – με διαφορά το μεγαλύτερο δίκτυο κάθε άλλο αερομεταφορέα στην περιοχή του Κόλπου.

Τον προηγούμενο μήνα, η Etihad Airways ανακοίνωσε πως σχεδιάζει καθημερινές πτήσεις, στον πρώτο προορισμό της στη Νότια Αμερική, το Σάο Πάολο της Βραζιλίας, που αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2013.

Η αεροπορική εταιρεία συνέχισε να κάνει σημαντικές επενδύσεις στον τομέα του μάρκετινγκ, των προϊόντων και των υπηρεσιών, όπως τα νέα lounges, οι νέοι σεφ στις καμπίνες Diamond First Class καθώς και η παγκόσμια τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια για την αναγνωρισιμότητα της και των βραβευμένων υπηρεσιών της.   

Ο Δείκτης Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων της Etihad Airways (ASK) αυξήθηκε κατά 25% στα $15,2 δις. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011 που είχε φτάσει τα $12,2 δις ενώ ο στόλος αυξήθηκε στα 67 αεροσκάφη, από 61 που ήταν το δεύτερο τρίμηνο του 2011.

Ο μέσος συντελεστής θέσης έφτασε το ποσοστό 77,6%, αυξανόμενος κατά 4,6 μονάδες σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2011 που ήταν στο 73%.

Η Etihad Cargo είχε επίσης ένα δυναμικό τρίμηνο καθώς η χωρητικότητα της ξεπέρασε τους 74.000 τόνους, αυξημένη κατά 6% και συμβάλλοντας κατά $183 εκατ. ή κατά 11% στα κέρδη της εταιρείας. Η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Μπαγκλαντές είχαν ιδιαιτέρως δυναμική ανάπτυξη.

Η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να παρακολουθεί στενά τα κόστη. Τα διαθέσιμα κόστη ανά χιλιομετρική θέση – εκτός από τα κόστη καυσίμων – παρουσίασαν μείωση της τάξης του 1%.  

Ο κ. Hogan πρόσθεσε: «Η απόδοση των στρατηγικών επενδυτών μας, όπως για παράδειγμα της Air Seychelles, που έχει κάνει σημαντική στροφή προς τη κερδοφορία, μας ενθαρρύνει και είμαι πεπεισμένος πως θα μας επιτρέψει να έχουμε ένα ισορροπημένο, από άποψη κερδών και ζημιών, έτος».

 «Τον προηγούμενο μήνα, η airberlin που αποτελεί σήμερα τον πιο σημαντικό εμπορικό συνεργάτη μας, ανακοίνωσε πιο ταχεία -από την αναμενόμενη- πρόοδο της κατάστασης και του μεγέθους της και είναι θετική σε ό,τι αφορά την οικονομική της απόδοση».

 «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που βλέπουμε τα οφέλη των κερδών που έχουμε επενδύσει και τα κόστη των συνεργιών τόσο για την Etihad Airways όσο και των συνεργατών μας, να συμβαδίζουν ή ακόμα και να ξεπερνιούνται, αποδεικνύοντας στην πράξη πως οι στρατηγικές συνεργασίας μας φέρουν αξία σε όλους τους μετόχους μας».