Η Swiss International Air Lines, μετέφερε παγκοσμίως 7.701.225 επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2012, μία αύξηση της τάξεως του 4,5% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (2011: 7.367.099 επιβάτες). Η εταιρεία εκτέλεσε 75.269 πτήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου, δηλαδή 0,9% περισσότερο από τις 74.613 Ιανουαρίου-Ιουνίου 2011. Από αυτές, οι 66.825 πτήσεις (+0,7%) ήταν στο Ευρωπαϊκό δίκτυο της SWISS, ενώ οι 8.444 (+2,5%) ήταν στους Διηπειρωτικούς προορισμούς. Η πληρότητα των θέσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2012 ανήλθε σε 81,3%, βελτίωση κατά 1,7 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 79,6% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Τo πρώτο εξάμηνο τα αποτελέσματα για τις υπηρεσίες αερομεταφοράς εμπορευμάτων της SWISS WorldCargo κατέδειξε μόνο μικρές αλλαγές από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. O συντελεστής φορτίου Cargo (σε όγκο) ήταν αμετάβλητος στο 79,3%, ενώ οι συνολικές πωλήσεις εμπορευμάτων αυξήθηκαν 3,4% στα έσοδα-τονοχιλιόμετρα.
Η SWISS εγκαινιάζει μία νέα 24ωρη καθημερινή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω των social media.
Εν τω μεταξύ η SWISS ενισχύει περαιτέρω το πεδίο των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της μέσω των social media, Facebook και του Twitter. Οι πελάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αυτά τα ‘online κανάλια’ για να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Υπηρεσιών της εταιρείας σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας για οποιεσδήποτε απορίες ή ζητήματα που μπορεί να έχουν: για τις πτήσεις, τα εισιτήρια, αλλαγές κρατήσεων ή εισιτηρίων και για άλλα παρόμοια θέματα. Οι νέες αυτές υπηρεσίες ξεκίνησαν να παρέχονται από την Κυριακή 1η Ιουλίου.