Από την νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα της Etihad Airways, etihad.com, οι επισκέπτες της αεροπορικής εταιρείας μπορούν πλέον να διαχειριστούν τις κρατήσεις εισιτηρίων τους με το πάτημα ενός κουμπιού.
H υπηρεσία «Manage Booking», συγκαταλέγεται ανάμεσα στις νέες online υπηρεσίες, και επιτρέπει στους επισκέπτες να επιλέξουν το γεύμα που προτιμούν, να διαλέξουν τη θέση τους στο αεροσκάφος και να ανανεώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία.
Ακόμη, δίνεται η δυνατότητα για αλλαγή ημερομηνιών και ναύλου καθώς και η χρήση του «Web Check-In», της ιδιαίτερα επιτυχημένης υπηρεσίας η οποία είναι διαθέσιμη από 24 μέχρι και 2 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης.
Επιπλέον επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους οι επισκέπτες είναι η προσθήκη του δρομολογίου στο ημερολόγιο του Microsoft Outlook, η εκτύπωσή του καθώς και η εκτύπωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Ο Peter Baumgartner, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: «Οι νέες, κορυφαίες online υπηρεσίες της Etihad Airways, δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες μας να συνδεθούν, να ελέγξουν, να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους αλλά και να επικοινωνήσουν μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας».
«Στόχος μας είναι να παρέχουμε μία ολοκληρωμένη -από άποψη υπηρεσιών και εμπειρίας πλοήγησης- ιστοσελίδα την οποία μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει και που να ταιριάζει με το lifestyle του. Οι τελευταίες βελτιώσεις καταδεικνύουν το επίπεδο καινοτομίας στο οποίο θα συνεχίσουμε να κινούμαστε και τους επόμενους μήνες».
Η ιστοσελίδα της Etihad Airways, etihad.com προσφέρει στους επισκέπτες της μία μηχανή αναζήτησης κρατήσεων συνδεδεμένη με το πρόγραμμα προνομίων τακτικών επιβατών της αεροπορικής εταιρείας, Etihad Guest. Η ταξιδιωτική εμπειρία όμως δεν σταματά εδώ αφού οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μπορούν ακόμη να πραγματοποιήσουν μέσω αυτής κρατήσεις ξενοδοχείων και αυτοκινήτων από το δίκτυο κορυφαίων συνεργατών της Etihad Airways.