Το Γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας συμμετέχει σε μεγάλες, ανοικτές εκδηλώσεις – Roadshows, που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου EURO 2012, σε διάφορες πόλεις της Γερμανίας από τις 8.06. έως την 01.07.2012.
Τις εκδηλώσεις με τον τίτλο KulTOUR Anpfiff διοργανώνει η εταιρεία Space Enterprises σε κεντρικές πλατείες και στάδια των εξής γερμανικών πόλεων: Ηerten (08.-09.06.), Recklinghausen (10.-11.06.), Στουτγάρδη (12.-13.06.), Λειψία (14.-15.06.), Νυρεμβέργη (16.-17.06.), Φραγκφούρτη (18.-19.06), Μόναχο (21.-24.06.), Potsdam (27./28.06.-01.07.).
Στη διάρκεια των εκδηλώσεων θα έχουν τη δυνατότητα οι επισκέπτες να πληροφορηθούν για διάφορους ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς, να ψυχαγωγηθούν με μουσική και χορούς από τις συμμετέχουσες χώρες, ενώ παράλληλα γιγαντοοθόνες θα προβάλλουν διαρκώς διαφημιστικά σποτ των συμμετεχόντων καθώς και όλα τα ποδοσφαιρικά παιχνίδια..
Στις εκδηλώσεις αυτές ο ΕΟΤ Γερμανίας θα λάβει μέρος με ελληνικό περίπτερο για τη διάθεση διαφημιστικού και πληροφοριακού υλικού. Χορευτικά και μουσικά συγκροτήματα διαφόρων ελληνικών πολιτιστικών Συλλόγων, όπως του Λυκείου Ελληνίδων Μονάχου, των Ποντιακών, Κρητικών και Ηπειρωτικών Συλλόγων, θα εμφανιστούν στο Μόναχο, τη Νυρεμβέργη, τη Φραγκφούρτη και τη Στουτγάρδη, δίνοντας ελληνικό ήχο και χρώμα στη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού.
Στο πλαίσιο της παρουσίας του στα events, ο ΕΟΤ Γερμανίας, σε συνεργασία με τον Τ.Ο. Attika Reisen και με την ευγενή χορηγία ελλήνων ξενοδόχων, έχει προγραμματίσει κληρώσεις τεσσάρων ταξιδιών σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, μεταξύ των νικητών που θα διακριθούν σε σχετικούς διαγωνισμούς που θα πραγματοποιηθούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σύμπραξη τόσο πολλών ελληνικών τουριστικών και πολιτιστικών φορέων στις εκδηλώσεις, που επιτεύχθηκε χάριν στην παρέμβαση και στη δραστηριοποίησή τους από το Γραφείο ΕΟΤ Φραγκφούρτης, εξασφάλισε τη δωρεάν παραχώρηση από τη διοργανώτρια εταιρεία του περιπτέρου για την ελληνική συμμετοχή σε όλες τις πόλεις.
Η παρουσία του ΕΟΤ στα Events αυτά είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να προσεγγίσουμε το ευρύ κοινό, γερμανικό και όχι μόνο, και να προβάλλομε ποικιλοτρόπως την πατρίδα μας. Η εμπειρία από τη συμμετοχή σε ανάλογες εκδηλώσεις στο παρελθόν, όπως κατά τη διάρκεια του EURO 2008 και του Μουντιάλ 2010, διδάσκει ότι η απήχηση τέτοιων εκδηλώσεων στον κόσμο είναι μεγάλη, όπως πολύ μεγάλο είναι και το όφελος για την τουριστική προβολή της χώρας μας.