Πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα 29 Μαρτίου – 1 Απριλίου το ετήσιο Συνέδριο της ΕΗΜΑ στην Βιέννη με 350 συμμετέχοντες εκ των οποίων 150 μέλη Γενικοί Διευθυντές Ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων, από 30 ευρωπαϊκές χώρες. Η Ελληνική–Κυπριακή αντιπροσωπεία απαρτιζόταν από 23 άτομα 11 από τα οποία είναι τακτικά μέλη της ΕΗΜΑ.
Το γενικό θέμα του Συνεδρίου ήταν “HOTEL OF THE FUTURE” κατά την διάρκεια του οποίου μίλησαν προσωπικότητες όπως ο Πρόεδρος των “Leading Hotels of the World” κ. Ted Teng, ο Dr. Bill Carroll από το Cornell University κ.α. Επίσης μεγάλο ενδιαφέρον είχε και η ανοιχτή συζήτηση με επιφανή στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας όπως ο κ. Chris Harle της “Jones Lang La Salle Hotels”.
Όπως είχε δεσμευτεί η ΕΗΜΑ Ελλάδος-Κύπρου κατά την ετήσια συνάντησή της στην Αθήνα στις 05 Μαρτίου, όπου είχε παρευρεθεί ο Υφυπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού κος Γεώργιος Νικητιάδης, ο Πρόεδρος της αντιπροσωπίας κ. Στέφανος Ν. Στεφάνου έκανε μία παρουσίαση της Ελλάδας του σήμερα, των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο Έλληνας πολίτης και ο τουριστικός κλάδος με στόχο την βελτίωση της εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό. Παρουσιάστηκε επίσης το αναπτυξιακό μοντέλο τουρισμού «2020» του ΣΕΤΕ, έντυπα του οποίου μοιράστηκαν σε όλους τους συνέδρους.
Η παρουσίαση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία και ευαισθητοποίησε όλα τα μέλη και ιδιαίτερα τους Ισπανούς, Ιταλούς και Πορτογάλους συνέδρους.
Σύντομο Προφίλ ΕΗΜΑ: Η ΕΗΜΑ αποτελείται από επαγγελματίες Γενικούς Διευθυντές ξενοδοχείων 5 αστέρων οι οποίοι φροντίζουν σταθερά να βελτιώνουν τα προσόντα τους και αυτά του προσωπικού τους με σκοπό να διατηρούν ή να βελτιώνουν τα πρότυπα και επίπεδα εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πελάτες τους. Η ΕΗΜΑ αυτή την στιγμή απαρτίζεται από 440 μέλη σε 30 ευρωπαικές χώρες αντιπροσωπεύοντας 350 ξενοδοχεία, 90.000 δωμάτια, 70.000 εργαζόμενους και ένα συνολικό κύκλο εργασιών περίπου € 6 δις το χρόνο.
Η ΕΗΜΑ ιδρύθηκε σαν ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός το 1974 στην Ρώμη με σκοπό την καλλιέργεια της αλληλεγγύης και της συναδελφότητας. Τα ιδρυτικά μέλη πίστευαν σθεναρά ότι η εξυπηρέτηση είναι το θεμελιώδες αξίωμα της ποιοτικής φιλοξενίας. Η προσωπική εξυπηρέτηση είναι το κλειδί της σταθερότητας και χωρίς αυτή τα ξενοδοχεία πολυτελείας δεν μπορούν να επιβιώσουν.
Η ΕΗΜΑ συνεργάζεται στενά με αναγνωρισμένου κύρους τουριστικές σχολές όπως το Ecole Hoteliere de Lausanne, The Glion Institute of Higher Education, Cornell και Stenden Universities και προσπαθεί να εδραιώσει μεγαλύτερη επικοινωνία με άλλες σημαντικές τουριστικές σχολές στην Ευρώπη.