Αρχική Ελλάδα Ξεκίνησε τη διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού, μέσω της Google, ο Ε.Ο.Τ.

Ξεκίνησε τη διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού, μέσω της Google, ο Ε.Ο.Τ.

Εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια μέσω των διαφημιστικών εργαλείων Google Search, Google Display Network και You Tube με σκοπό την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. και την προσέλκυση χρηστών στην ιστοσελίδα www.visitgreece.gr ξεκίνησε στις 30 Μαρτίου ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Ήδη, το γραφείο τύπου του ΕΟΤ αναφέρει ότι, τα πρώτα στοιχεία,  είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς το μήνυμα της Ελλάδας έχει προβληθεί σχεδόν 160 εκατομμύρια φορές, ενώ στο ίδιο διάστημα η ιστοσελίδα του Ε.Ο.Τ. έχει περισσότερες από 250.000 επισκέψεις.
 
Ειδικότερα, η διαφημιστική καμπάνια απευθύνεται τόσο στις παραδοσιακές για τον ελληνικό τουρισμό ευρωπαϊκές αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία) με στόχο την αναστροφή της πτωτικής τάσης και την επανάκτηση μεριδίου αγοράς, όσο και στις ιδιαίτερα δυναμικές αγορές της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Πολωνίας, της Ουκρανίας και της Τουρκίας προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω διείσδυση σε αυτές. Επιπλέον, στην καμπάνια έχουν ενταχθεί η Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες, που αποτελούν τις πιο σημαντικές για τον ελληνικό τουρισμό πόλεις στις Η.Π.Α.
 
Σημειώνεται ότι τη δημιουργία της on-line αυτής καμπάνιας και για τα τρία κανάλια προβολής έχει αναλάβει η Google, σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ., ενώ στο πλαίσιο της ίδιας στρατηγικής συνεργασίας, η Google έχει αναλάβει με μηδενικό επιπλέον κόστος το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρικής ιστοσελίδας του ΕΟΤ, τον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση του καναλιού του Ε.Ο.Τ. στο You Tube και στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Google+, καθώς και την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης όλου του αρχειακού υλικού του Οργανισμού.

Η καμπάνια, που θα ολοκληρωθεί στις 31 Δεκεμβρίου 2012.