Η Lufthansa είχε την τιμή να βραβευτεί στη διάρκεια της τελετής απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece 2011-2012 στο Ξενοδοχείο Hilton Αθηνών στις 2 Απριλίου 2012.
Ο Paulo Yoshikawa, Γενικός Διευθυντής της Lufthansa στην Ελλάδα και την Κύπρο δήλωσε τα εξής: «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε τον τίτλο Superbrands 2011, αλλά και να δεχόμαστε την αναγνώριση του κοινού μέσω ενός τόσο αναγνωρισμένου θεσμού. H Lufthansa έχει επανειλλημένα διακριθεί για το εξαίρετο προϊόν και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της σε παγκόσμιο επίπεδο. Βασικός της στόχος είναι καθημερινά να να κάνει τη ζωή των επιβατών της ευκολότερη, βελτιώνοντας διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της.»
Ο οργανισμός Superbrands, μία ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης και προβολής του branding και κορυφαίων επωνυμιών (brands), προϊοντικών και εταιρικών, με έδρα στο Λονδίνο, έρχεται για άλλη μια φορά να επιβραβεύσει τον κορυφαίο αερομεταφορέα με μία ακόμη διάκριση, συμπεριλαμβάνοντας τη Lufthansa μεταξύ των 10 κορυφαίων εταιρικών επωνυμιών στην κατηγορία «Συγκοινωνίες-Μεταφορές».
Για τη Lufthansa αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, καθώς η ανάδειξη των Corporate Superbrands 2011-2012 έγινε βάσει βαθμολογίας της Κριτικής Επιτροπής και βάσει δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία ερευνών Focus Bari στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, από έναν αρχικό κατάλογο περίπου 3.000 υποψήφιων Εταιρικών Επωνυμιών, κατανεμημένων σε 34 κατηγορίες.