Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στα €172.7 εκ. έναντι €169.8 εκ. της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Οι μακροχρόνιες λειτουργικές μισθώσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν κάμψη λόγω της αδυναμίας στην ελληνική οικονομία ενώ αντίθετα οι βραχυχρόνιες μισθώσεις αυτοκινήτων παρουσίασαν αύξηση καθώς εξαρτώνται κυρίως από τον τουρισμό που το 2011 είχε καλή πορεία.
Η διατήρηση του συνολικού κύκλου εργασιών, ο έλεγχος του κόστους, αλλά και η μείωση του αναβαλλόμενου φόρου λόγω αλλαγής των φορολογικών συντελεστών είχαν σαν αποτέλεσμα, τη μικρή μείωση των ενοποιημένων κερδών μετά από φόρους στα €13.4 εκ. από €14.4 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2010. Σημειώνεται ότι το 2010 τα ενοποιημένα αποτελέσματα είχαν ωφεληθεί κατά €4.5 εκ. αντίστοιχα, από το μέρισμα και την πώληση συγγενούς εταιρείας.
Tα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοεπενδυτικών αποτελεσμάτων έφθασαν τα €77 εκ. επιτρέποντας την απρόσκοπτη συνέχιση και ενίσχυση του προγράμματος επενδύσεων και παράλληλα την ενίσχυση των διαθεσίμων σε ενοποιημένο επίπεδο που έφτασαν τα 91 εκ.
Με την πρόσφατη προσθήκη της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, η εταιρία δραστηριοποιείται σε 5 χώρες του εξωτερικού, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος, Σερβία και Μαυροβούνιο, όπου ακολουθεί πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης, χτίζοντας σταδιακά την παρουσία της με σταθερά βήματα ώστε να μπορέσει στο μέλλον να εκμεταλλευτεί τις αγορές αυτές.
Πέρα από την περαιτέρω κάμψη της ζήτησης στην Ελλάδα η σημαντική επιδείνωση στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκίνητων αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα της εταιρείας το 2012. Παράλληλα πρέπει να σημειωθεί ότι η αύξηση κόστους των επιτοκίων δανεισμού όπως διαμορφώνεται αναμένεται να λειτουργήσει επιβαρυντικά στο κόστος.
Παρά τα παραπάνω ο συνδυασμός ισχυρής κεφαλαιακής βάσης 139 εκ. ευρώ, ηγετικής θέσης στην αγορά, ανταγωνιστικής βάσης κόστους και ταμιακών διαθεσίμων εγγυάται τις αντοχές της εταιρείας αλλά και τη δυνατότητά της να υποστηρίξει τη ανάπτυξή της στις χώρες της βαλκανικής