Αρχική Γαστρονομία Υπάρχει και η Ελλάδα που μπορεί!

Υπάρχει και η Ελλάδα που μπορεί!

Σε μια καταιγιστική συνέντευξη ο κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος δίνει το σύνθημα για μια Ελλάδα που αλλάζει, για μια Ελλάδα που μπορεί. Ο κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος είναι ένας νέος, δραστήριος και καινοτόμος επιχειρηματίας με όραμα στον χώρο του τουρισμού. Στις δύσκολες στιγμές της ελληνικής οικονομίας και του τουρισμού με στρατηγική και οργάνωση η λύση είναι στο «πιάτο μας».

Τι είναι το Sympossio;

Πρόκειται για γαστρονομικό, διαδραστικό ταξίδι μαγειρικής τέχνης που πραγματοποιείται στην Ευρώπη, σε πολυπληθές κοινό επαγγελματιών του τουρισμού και εκπροσώπων των ΜΜΕ.

Από τις 30 Ιανουαρίου έως τις 17 Φεβρουαρίου η ομάδα ταξίδεψε σε 7 χώρες (14 από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές πόλεις 30/01 Λονδίνο, 31/01 Βερολίνο, 01/02 Ανόβερο, 02/02 Κολονία, 03/02 Βισμπάντεν, 06/02 Στουτγάρδη, 07/02 Ζυρίχη, 08/02 Μόναχο, 09/02 Βιέννη, 13/02 Μπολόνια, 14/02 Τορίνο, 15/02 Λυών, 16/02 Τουλούζη, 17/02 Βρυξέλλες) και, με όχημα τον γαστρονομικό πολιτισμό και τα τοπικά μας προϊόντα, σύστησαν ξανά την Ελλάδα, σε 700 ανθρώπους-κλειδιά για την προσέλκυση γαστρονομικού τουρισμού στη χώρα μας.

Φέτος, η αρχική ιδέα του Ομίλου Aldemar την οποία υλοποιούσε τα προηγούμενα δύο χρόνια, υπό τον τίτλο Aldemar Gourmet Touring, μετονομάστηκε σε Sympossio Greek Gourmet Touring, καθώς αποκτά τη δυναμική μιας ευρείας συλλογικής προσπάθειας για την προβολή της Ελλάδας, με μεγάλο σύμμαχο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Το 2012 το Sympossio έδωσε περισσότερη βαρύτητα στην ιστορικότητα της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας  με αναφορές στην αρχαιότητα και το Βυζάντιο, μέσα από υλικά και συνταγές.

Με τη συμβολή ιστορικών διατροφής και γαστρονόμων το ταξίδι περιελάμβανε και μια προσπάθεια ενημέρωσης (μέσω της έντυπης έκδοσης, της ιστοσελίδας www.sympossio.gr και των social media) ενός διεθνούς κοινού-στόχου γύρω από την ελληνική γαστρονομία.

Η Ελλάδα στρώνει τραπέζι και στο Pathfinder Food! Δείτε το σχετικό με το Symposio video

Γιατί γίνεται το Sympossio;

Προωθώντας την Ελλάδα, τα προϊόντα της και τον γαστρονομικό πολιτισμό της, μέσα από μία τέτοιου είδους βιωματική εμπειρία και μέσα ζωντανές συνέργειες, δημιουργείται θετική εικόνα για τη χώρα και – κυρίως – βιώσιμες ευκαιρίες στον τουρισμό αλλά και σε όλο το πλέγμα δραστηριοτήτων το οποίο τον περιβάλλει (παραγωγή, υπηρεσίες, εξαγωγές).

Καλλιεργείται έτσι το έδαφος στην εγχώρια αγορά και στην υπάρχουσα επιχειρηματική συμπεριφορά, μεταδίδοντας το μήνυμα πως «μαζί μπορούμε καλύτερα» να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω δημιουργώντας ταυτοχρόνως ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξή μας, με όχημα το φαγητό, το γαστρονομικό μας πολιτισμό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Η ομάδα του Sympossio επέλεξε να είναι συστηματικά εξωστρεφείς και αμετανόητα συνεργικοί, πιστεύοντας ότι αυτό είναι μία συντεταγμένη αντίδραση σε περίοδο κρίσης, πάνω σε έναν από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, του τουρισμού.

 

http://news.pathfinder.gr/periscopio/symposio.html