Κρεβάτι μήκους 1,98 μ. εξασφαλίζει μέγιστη άνεση ύπνου / Οι πελάτες συμμετείχαν στη διαμόρφωση του καθίσματος / επενδύσεις ύψους 3 δις ευρώ σε νέα προϊόντα καμπίνας
Το νέο κάθισμα Business Class της Lufthansa διαθέτει οριζόντια επιφάνεια μήκους 1,98 μ. Με το πάτημα ενός κουμπιού, μετατρέπεται σε ένα άνετο κρεβάτι. Το κάθισμα εντυπωσιάζει, με την εξαιρετική άνεση που προσφέρει ως επίπεδο κρεβάτι, ως όρθιο ή ανακλινόμενο κάθισμα, με τις έξυπνες προσαρμογές, τον έξτρα αποθηκευτικό χώρο και το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας. Σε μερικές εβδομάδες, όταν θα μπει στην κυκλοφορία το νέο Jumbo της Lufthansa, το Boeing 747-8, οι επιβάτες θα έχουν την πρώτη ευκαιρία να απολαύσουν τα χαρακτηριστικά της νέας καμπίνας της BusinessClass.“Οι πελάτες μας είχαν πολύ ενεργή και άμεση συμμετοχή στην διαμόρφωση της νέας καμπίνας BusinessClass ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε ένα προϊόν που να συμβαδίζει απόλυτα με τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις τους», δήλωσε ο JensBischof, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της LufthansaGermanAirlines. Ήδη από το 2007 η Lufthansa διεξήγαγε έρευνα σε περισσότερους από 500 τακτικούς επιβάτες, προκειμένου να ανακαλύψει τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις τους όσον αφορά τα καθίσματα της BusinessClass. Με αυτό το στοιχείο ως αφετηρία, η αεροπορική εταιρία προχώρησεστην επόμενη φάση και δημιούργησε διάφορες εκδοχές με τη βοήθεια διάσημων ειδικών εργονομίας, σχεδιαστών και κατασκευαστών καθισμάτων. Το 2010, διεξήχθησαν δοκιμές για διάστημα 8 εβδομάδων, στο δρομολόγιο Φρανκφούρτη- Νέα Υόρκη- Φρανκφούρτη. Συνολικά, 1.349 επιβάτες και ειδικά επανδρωμένο πλήρωμα δοκιμών αξιολόγησαν το πρωτότυπο στις πτήσεις LH 400 και LH 401, αναφορικά με την άνεση, την ευκολία χρήσης και την τεχνική σταθερότητα.
Το αποτέλεσμα είναι ένα κάθισμα που ανταποκρίνεται στις πιο υψηλές απαιτήσεις, όσον αφορά την άνεση είτε σε όρθια είτε σε οριζόντια θέση ύπνου. «Η οριζόντια επιφάνεια ύπνου είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τους πελάτες μας. Σε αυτό το αίτημα εστιάσαμε όλες τις άλλες μελέτες μας. Επιπλέον, βελτιώσαμε πολλές λεπτομέρειες που, στο σύνολό τους, προσδίδουν μέγιστη άνεση,” εξηγεί ο JensBischof. Αυτές περιλαμβάνουν εργονομικά βελτιωμένη επένδυση ώστε να εξασφαλίζεται υψηλότερο επίπεδο άνεσης τόσο σε όρθια θέση όσο και σε κεκλιμένη, καθώς και χαμηλότερα στηρίγματα για τα χέρια, στοιχείο που προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τους ώμους όταν κανείς ξαπλώνει. Κάθε όρθια ή κεκλιμένη θέση μπορεί να προσαρμόζεται ατομικά και διαρκώς, χωρίς να χρειάζεται ο επιβάτης να σηκώνεται όρθιος. Επιπλέον, κάθε επιβάτης διαθέτει περισσότερες επιφάνειες να τοποθετεί τα πράγματά του, αλλά και επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους στο ίδιο το κάθισμα.
Άλλο ένα νέο στοιχείο είναι η πρωτοποριακή διαρρύθμιση των καθισμάτων σε σχήμα “V”. Δύο γειτονικά καθίσματα είναι διαγώνια τοποθετημένα το ένα με το άλλο κατά μήκος ενός κεντρικού άξονα. Πρόκειται για μια λύση που βοήθησε τη Lufthansa να ικανοποιήσει μια από τις σημαντικότερες επιθυμίες των πελατών της – να κάθονται ή να είναι ξαπλωμένοι κοιτώντας προς την κατεύθυνση πορείας του αεροσκάφους. Αυτή η διάταξη των καθισμάτων διευκόλυνε επίσης τη Lufthansa να διπλασιάσει ουσιαστικά την απόσταση μεταξύ των δύο γειτονικών καθισμάτων στο ύψος του ώμου, κάτι που στο μέλλον θα προσφέρει στους επιβάτες της BusinessClass περισσότερο ιδιωτικό χώρο.
Το νέο κάθισμα της BusinessClass αποτελεί σημαντικό κομμάτι της μεγαλύτερης επένδυσης της Lufthansa, όσον αφορά τα προϊόντα καμπίνας, μέχρι σήμερα. Τα επόμενα χρόνια, θα δαπανηθούν περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε βελτιώσεις προϊόντων για τους επιβάτες. Το νέο κάθισμα ολοκληρώνει τέλεια την ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες της BusinessClass –από ειδικά αφιερωμένα checkincounters, επιπλέον δωρεάν επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών, ταχείες λωρίδες ελέγχου ασφαλείας, πρόσβαση σε όλες τις αίθουσες αναμονής της Lufthansa ανά την υφήλιο και προτιμήσεις επιβίβασης, μέχρι αποκλειστικά μενού πτήσης και εξαιρετική εξυπηρέτηση από το πλήρωμα καμπίνας. “ Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι προσφέρουμε στους επιβάτες BusinessClass υποδειγματική εμπειρία σε κάθε βήμα της ταξιδιωτικής αλυσίδας,” δήλωσε ο JensBischof. Η ανανέωση ολόκληρου του στόλου μεγάλου βεληνεκούς της Lufthansa, που περιλαμβάνει περισσότερα από 100 αεροσκάφη, αναμένεται να διαρκέσει 4 χρόνια.