Απέσπασε ήδη το 1ο βραβείο Design στην πρεμιέρα της ΜΙΤΤ
Η Grecotel, η μεγαλύτερη Ελληνική ξενοδοχειακή αλυσίδα, εντυπωσιάζει με τη μεγαλειώδη καμπάνια της για την Ελλάδα που ξεκίνησε στην Τουριστική Έκθεση ΜΙΤΤ στη Μόσχα. Το κοινό της έκθεσης εκφράζεται με τα πλέον κολακευτικά σχόλια για τα διαφημιστικά σποτ της Grecotel που προβάλλουν την «Ελλάδα που αγαπάμε» μαζί με τα πιο ζεστά μηνύματα φιλοξενίας.
Τα διαφημιστικά σποτ γυρίστηκαν στην Κρήτη, την Πελοπόννησο, τη Μύκονο και το Σούνιο και θα κατακλύσουν τα μέσα ενημέρωσης της Ρωσίας, της Ουκρανίας και του Καζακστάν τους προσεχείς μήνες.
Στο περίπτερο της Grecotel απονεμήθηκε το βραβείο “Best Stand Design Overall” που δίδεται για πρώτη φορά σε ιδιωτική εταιρεία (κι όχι σε περίπτερα χωρών, όπως συνηθίζεται) για τον πρωτοποριακό του σχεδιασμό. Το ιδιαίτερο design, που ανήκει στην αρχιτεκτονική ομάδα της Grecotel, χρησιμοποιεί μια ελέυθερη τρισδιάστατη καμπύλη η οποία υποδέχεται τους επισκέπτες αγκαλιάζοντας κλειστούς χώρους και δημιουργώντας περάσματα, εκμεταλλευόμενη την περίοπτη θέση του περιπτέρου. Παράλληλα, η χρήση ελαφριάς, διάτρητης επένδυσης από ένα ζεστό υλικό, όπως το ξύλο, αναδεικνύει την εκφραστικότητα της κατασκευής.
Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Νίκου Δασκαλαντωνάκη, Προέδρου της Grecotel και Επίτιμου Προξένου της Ρωσίας στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα, «ο φίλος Ρωσικός λαός θα επιλέξει την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές του διακοπές». Εξέφρασε τη λύπη του «που η Ελληνική κυβέρνηση για άλλη μια χρονιά δεν ανταποκρίνεται στο θέμα έκδοσης βίζας, ειδικά στην κρίση που πλήττει τον Ελληνικό τουρισμό».
Συμπληρωματικά τόνισε ότι «η τοπική αυτοδιοίκηση, οι ξενοδόχοι, οι εργαζόμενοι στον τουρισμό πρέπει να είμαστε ενωμένοι, ώστε με υπευθυνότητα και ρεαλισμό να αντιμετωπίσουμε το κρίσιμο για την πατρίδα μας, 2012. Μόνο με αυτές τις προϋποθέσεις, το 2013 θα αποτελέσει χρονιά τουριστικής ανάκαμψης».