Αρχική Κρουαζιέρες ΟΛΠ: Ανοιχτός διαγωνισμός ανάθεσης ελέγχου ασφάλειας στις πύλες εισόδου-εξόδου των Επιβατικών Σταθμών...

ΟΛΠ: Ανοιχτός διαγωνισμός ανάθεσης ελέγχου ασφάλειας στις πύλες εισόδου-εξόδου των Επιβατικών Σταθμών Κρουαζιέρας

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε τη διενέργεια δημόσιου, ανοιχτού, διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου παροχής υπηρεσιών στελέχωσης και λειτουργίας των μηχανημάτων ελέγχου ασφάλειας στις πύλες εισόδου-εξόδου των Επιβατικών Σταθμών Εξωτερικού (Κρουαζιέρα) για δύο τουριστικές περιόδους (2012 και 2013).
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 588.500 Ευρώ πλέον ΦΠΑ. Όπως είναι γνωστό από το 2011, ο έλεγχος των Πυλών γίνεται από στελέχη του Ο.Λ.Π. Α.Ε. και στελέχη ιδιωτικών εταιριών υψηλού επιπέδου ποιοτικών υπηρεσιών, γεγονός το οποίο ικανοποίησε τις εταιρίες κρουαζιέρας και τους φορείς της.
Σημειώνεται ότι από την άνοιξη του 2012 ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. θα διαθέτει τρεις Σταθμούς Επιβατών Κρουαζιέρας, μεγάλου μεγέθους, αντί στην ουσία για έναν, τον οποίο μέχρι σήμερα διέθετε. Οι τρεις αυτοί σταθμοί με σύγχρονες ηλεκτρονικές Πύλες (X Rays) αποσκευών και προσώπων (Αγίου Νικολάου(Α), Θεμιστοκλέους(Β) και Μιαούλη(Γ)) θα εξυπηρετούν πλέον επαρκώς την αυξημένη κατά 35% κίνηση επιβατών κρουαζιέρας, που παρατηρήθηκε το 2011.
Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν  μέρος ιδιωτικές εταιρίες πιστοποιημένες και με άδεια του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίες πληρούν τις προϋποθέσεις του Ν. 2518/97 και Ν. 3707/08. Η διάρκεια απασχόλησης του σε ημέρες ανέρχονται σε 214 για κάθε έτος.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης «Αποδεικνύουμε συνεχώς το ειδικό ενδιαφέρον μας για την κρουαζιέρα και στην ανάδειξη του Πειραιά ως βασικού κόμβου(hub). Μετά τα σταθερά τιμολόγια από το 2013 έως το 2016, τις πρόσθετες εκπτώσεις και τα νέα λιμενικά έργα στην Ακτή Μιαούλη τριπλασιάζουμε τους χώρους υποδοχής (από ένα κτίριο θα λειτουργούν το 2012 τρία) και εκσυγχρονίζουμε τους χώρους (Πύλες) εισόδου και εξόδου των επιβατών στη χώρα μας. Μαζί με την επέκταση του νότιου λιμένα κρουαζιέρας και τους προβλεπόμενους νέους χώρους υποδοχής επ’ αυτών(με συμβάσεις παραχώρησης) το λιμάνι του Πειραιά καθίσταται το μεγαλύτερο της Μεσογείου».