Την περασμένη Παρασκευή, η KLM ξεκίνησε το Meet & Seat. Η KLM είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που ενσωμάτωσε την κοινωνική δικτύωση στην τακτική διαδικασία της πτήσης. Οι επιβάτες με κράτηση Θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν το προφίλ τους στο Facebook ή στο LinkedIn με την πτήση με την οποία πρόκειται να ταξιδέψουν, με σκοπό να δουν ποιος άλλος είναι στο ίδιο αεροσκάφος.
Ο Erik Varwijk, Διευθύνων Σύμβουλος της KLM δηλώνει: “Με το Meet & Seat, η KLM πάει την κοινωνική δικτύωση ένα βήμα μπροστά. Αυτή η νέα υπηρεσία συνδέει τους επιβάτες μετάξυ τους και έχει ως στόχο να τους δώσει μεγαλύτερη έμπνευση στο ταξίδι.”
Το Meet & Seat διευκολύνει την επαφή με συνταξιδιώτες οι οποίοι έχουν το ίδιο ιστορικό ή εμδιαφέροντα, κάνοντας το ταξίδι, ακόμη περισσότερο συναρπαστικό για τους επιβάτες της KLM. Μπορούν να μάθουν αν κάποιος που γνωρίζουν ταξιδεύει στην ίδια πτήση, ή να ανακαλύψουν ποιος άλλος θα βρίσκεται στο ίδιο συνέδριο στις ΗΠΑ, για παράδειγμα. Μέσα από το Meet & Seat, μπορουν να κανονίσουν να πιούν τον καφέ τους μαζί πριν από την πτήση τους, να επιλέξουν διπλανά καθίσματα ή να αποφασίσουν να μοιράσουν το ίδιο ταξί μετά από την πτήση.
Οι επιβάτες μπορούν να δουν μόνο άλλους συμμετέχοντες στο Meet & Seat μετά την σύνδεση του προφίλ τους στο Facebook ή στο LinkedIn με την πτήση τους. Μπορούν να αποφασίσουν ποιές προσωπικές πληροφορίες από το λογαριασμό τους στο Facebook ή στο LinkedIn θέλουν να μοιράσουν με άλλους επιβάτες.
Η υπηρεσία Meet & Seat είναι διαθέσιμη χρησιμοποιώντας τη Διαχείριση Κράτησής « Manage My Booking » στις υπερατλαντικές πτήσεις μόνο. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν την θέση τους μέσω του « Manage My Booking » από 90 ημέρες μέχρι 48 ώρες πριν την αναχώρηση, και ως εκ τούτου, εύκολα να έρθουν σε επαφή με άλλους ταξιδιώτες. Το Meet & Seat της KLM ξεκινά με ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε πτήσεις από Άμστερνταμ προς Σαν Φρανσίσκο, Νέα Υόρκη και Σάο Πάολο. Λίγο αργότερα, θα ανοίξει σταδιακά και προς άλλους υπερατλαντικούς προορισμούς.