Αρχική Εκδηλώσεις Με στόχο την προσέλκυση Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα

Με στόχο την προσέλκυση Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα

συνέδριο για τη προσέλκυση Κινέζων τουριστώνΣτο πλαίσιο της 7ης HORECA 2012, το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου, διοργανώθηκε, από το περιοδικό “Τουριστική Αγορά” σε συνεργασία με την Ελληνο-Κινεζική Ένωση, εκδήλωση ενημέρωσης για την προσέλκυση Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν περισσότεροι από 100 επαγγελματίες, μεταξύ των επισήμων ο κ. Νίκος Σκουλάς, τ. Γ.Γ. Τουρισμού, ο κ. Μάκης Φωκάς, τ. Πρόεδρος του ΞΕΕ, και η κα Αγνή Χριστίδου, διευθύντρια του ΞΕΕ.

Στον χαιρετισμό του, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος, τόνισε χαρακτηριστικά ότι για την ανάπτυξη αυτής της αγοράς η οποία είναι πολύ σημαντική για την Ελλάδα, απαιτείται, η επίλυση τριών βασικών θεμάτων, της έκδοσης βίζας, της ικανοποιητικής αεροπορικής σύνδεσης και της παροχής σωστών υπηρεσιών εδάφους.

Η κα Μαργαρίτα Μανούσου, αρχισυντάκτρια του περιοδικού, και συντονίστρια της εκδήλωσης, επεσήμανε ότι, αυτή η πρωτοβουλία αποβλέπει πρώτα απ’όλα στη δημιουργία θετικού τρόπου σκέψης με απώτερο στόχο την ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μήνυμα που κυριάρχησε σε πρόσφατα διεθνή συνέδρια (WTM, ΕΙΒΤΜ), της ανάγκης προσέγγισης, των αναδυόμενων αγορών και της Κίνας ειδικότερα, από τις χώρες που προσβλέπουν σε τουριστική ανάπτυξη.

Ο κ. Άγγελος Βλάχος, πρώην προϊστάμενος της διεύθυνσης του ελληνικού τουρισμού στην Κίνα περιέγραψε πολύ παραστατικά τις ιδιαιτερότητες της μεγάλης αυτής αγοράς και τόνισε την αναγκαιότητα να γίνουν συγκεκριμένες κινήσεις με στόχο την αποτελεσματική προσέγγιση της.

Ο κ. Λαν Σιάο Τσενγκ, εκτελεστικός πρόεδρος της Ελληνο-Κινεζικής Ένωσης έδωσε στοιχεία για την πορεία της Κινεζικής οικονομίας που έδειξαν το συνεχώς αναπτυσσόμενο μέγεθος αυτής της αγοράς που αναμένεται ως το 2015 να φτάσει τους 100.000.000 ταξιδιώτες.  Στοιχεία για την Ελληνο-Κινεζική Ένωση ανέφερε και ο γραμματέας της Ένωσης, κ. Βαγγέλης Ζηλάκος.

Από τη συντονίστρια έγινε ειδική αναφορά στην ανάγκη παροχής ενός τουριστικού προϊόντος που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις των Κινέζων επισκεπτών, και ειδικότερα στο γαστρονομικό μέρος, στην ξενάγηση που θα πρέπει να προσφέρεται στη γλώσσα των επισκεπτών, αλλά και την ύπαρξη ενημερωτικού υλικού στην κινεζική γλώσσα.