Αρχική Τεχνολογία Η Expedia μεγαλύτερη πηγή για την Priceline

Η Expedia μεγαλύτερη πηγή για την Priceline

Νέα έρευνα από τη Citi δείχνει ότι Expedia ήταν η μεγαλύτερη πηγή κυκλοφορίας για Priceline με παραπομπή μερίδιο 18% τον Ιανουάριο του 2012, ακολουθούμενη από Καγιάκ (12%), η Google (12%), η Microsoft (9%) και Yahoo (6%).

Ίσως πρέπει να επανεξετάσει την Priceline ρίχνοντας όλο αυτό το χρήμα στο Google και να κάνει λίγο περισσότερη διαφήμιση σε ιστοσελίδες της Expedia. (Εντάξει, η γλώσσα έχει κουνώντας πάλι.)

Mark Mahaney, διευθύνων σύμβουλος της έρευνας στο Διαδίκτυο για την Έρευνα Επενδύσεων & Ανάλυσης της Citi, λέει ο σημαίνοντα ρόλο Expedia ως πηγή παραπομπής κυκλοφορίας για Priceline “υπογραμμίζει τη σημασία των αγορών σύγκρισης που εμφανίζεται στο online ταξιδιωτικό κατακόρυφο.”

Μετά Expedia, οι κύριες πηγές της κυκλοφορίας για Priceline τον Ιανουάριο του 2012 ήταν το δίκτυο Καγιάκ (12%), η Google τόπους (12%), τις τοποθεσίες της Microsoft (9%) και η Yahoo τοποθεσίες (6%), σύμφωνα με την ετήσια του της Citi “Καθαρή Επιρροή Έκθεση.

 

 

 

New research from Citi shows that Expedia was the largest traffic source for Priceline with an 18% referral share in January 2012, followed by Kayak (12%), Google (12%), Microsoft (9%) and Yahoo (6%).

Perhaps Priceline should reconsider throwing all that dough into Google and do a little more advertising on Expedia sites. (OK, the tongue’s wagging again.)

Mark Mahaney, managing director of Internet research for Citi Investment Research & Analysis, says Expedia’s influential role as a traffic referral source for Priceline “highlights the extent of comparison shopping that occurs in the online travel vertical.”

After Expedia, the leading sources of traffic for Priceline in January 2012 were the Kayak network (12%), Google sites (12%), Microsoft sites (9%) and Yahoo sites (6%), according to the Citi’s Annual ‘Net Influence Report.