Αρχική Αεροπορικά Νέα Η Etihad Airways εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο ευρωπαϊκό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο...

Η Etihad Airways εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο ευρωπαϊκό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο Μάντσεστερ

Η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών με δεξίωση για τα κυβερνητικά στελέχη και επιχειρηματίες.   

Το κέντρο, το πρώτο στην Ευρώπη και τέταρτο στον κόσμο, βρίσκεται στο κτίριο Voyager του αεροδρομίου του Μάντσεστερ και θα λειτουργεί σε συνεργασία με τα ήδη υπάρχοντα κέντρα στο Άμπου Ντάμπι, στο Αλ Εν και στην Ινδία.  

Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών παρέχει πλήρη απασχόληση σε 160 εργαζομένους και όλοι θα έχουν εκτενή εκπαίδευση σε όλους τους τομείς του διεθνούς συστήματος κρατήσεων της εταιρείας.

Η πόλη του Μάντσεστερ επιλέχθηκε μετά από διεξοδική έρευνα η οποία κατέδειξε πως ο πληθυσμός της πόλης έχει το βέλτιστο μείγμα κατοίκων που μιλούν διαφορετικές ξένες γλώσσες και διαθέτουν πλήθος διαφορετικών δεξιοτήτων.

Ο James Hogan, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways σχολίασε: «Τα εγκαίνια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Επισκεπτών της Etihad Airways επιδεικνύει τη δέσμευσή μας για τη Βόρεια Αγγλία.»

 «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που μπορούμε να παρέχουμε θέσεις εργασίας στους κατοίκους του Μάντσεστερ, εξασφαλίζοντας παράλληλα πως διαθέτουμε όλα τα κατάλληλα μέσα για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των επιβατών μας σε όλη την Ευρώπη στο προσεχές μέλλον.»

 «Ανυπομονούμε να ενισχύσουμε τους ήδη δυνατούς δεσμούς μας με την πόλη του Μάντσεστερ τα επόμενα χρόνια.»

Από το 2006 η Etihad Airways πραγματοποιεί καθημερινές πτήσεις από τη βάση της στο Άμπου Ντάμπι προς το Μάντσεστερ ενώ το Νοέμβριο του 2010 η αεροπορική εταιρεία εγκαινίασε το premium σαλόνι αναμονής στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ.

Τον Ιούλιο του 2011 η Etihad Airways ανακοίνωσε συμφωνία δεκαετούς χορηγίας με την ομάδα ποδοσφαίρου Manchester City.

Τον Αύγουστο του 2011, η Etihad Airways διπλασίασε τη συχνότητα των πτήσεων της προς την πόλη του Μάντσεστερ σε 14 την εβδομάδα και λειτούργησε εγκαταστάσεις στο αεροδρόμιο.

Λεζάντα φωτογραφίας (από αριστερά): πλήρωμα της Etihad Airways, Sanjay Parmar, Manager του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Etihad Airways, James Hogan, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways, Sir Richard Leese, Manchester City Council Leader και ο Sir Howard Bernstein, Manchester City Council Chief Executive στα εγκαίνια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Etihad Airways στο Μάντσεστερ.