Ελληνικά περίπτερα από την North Events στις εκθέσεις Reiselivsmessen στη Νορβηγία και ΜΑΤΚΑ στη Φιλανδία.
Αύξηση στους Σκανδιναβούς τουρίστες στην Ελλάδα και το 2012, συνεχίζοντας την ανοδική τάση, που καταγράφηκε πέρυσι, «δείχνει» το έντονο ενδιαφέρον για τη χώρα μας, από τους επισκέπτες των δυο πρώτων διεθνών τουριστικών εκθέσεων της χρονιάς, που πραγματοποιήθηκαν στη Νορβηγία (Reiselivsmessen) και στη Φιλανδία (ΜΑΤΚΑ). Επισημαίνεται ότι πέρυσι καταγράφηκε διψήφιο ποσοστό αύξησης των αφόξεων Σκανδιναβών στη χώρα μας και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις (εάν δεν υπάρξουν απεργίες και γενικά δυσάρεστες καταστάσεις στην Ελλάδα, που αποθαρρύνουν τον τουρίστα) είναι πιθανό και το 2012 η αύξηση από αυτές τις αγορές να υπερβεί πάλι το 10%.
Και στις δυο εκθέσεις συμμετείχε η North Events με περίπτερο, στο οποίο είχαν παρουσία ελληνικές περιοχές και τουριστικές επιχειρήσεις. Η εταιρεία δραστηριοποιείται δυναμικά στις σκανδιναβικές χώρες τα τελευταία χρόνια, προβάλλοντας τουριστικές περιοχές και παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα.
Η νέα έκθεση Reiselivsmessen στο Όσλο της Νορβηγίας, που πραγματοποιήθηκε από τις 13-15 Ιανουαρίου, προσέλκυσε πάνω από 40.000 επισκέπτες. Το περίπτερο Kalimera Hellas της North Events, όπου παρουσιάστηκαν ελληνικά ξενοδοχεία και προορισμοί, διένειμε πλούσιο ενημερωτικό υλικό, ενώ παράλληλα έγιναν γευσιγνωσίες και δειγματοδιανομές από τα ελληνικά προϊόντα που διαθέτει η North Events στο delicatessen κατάστημά της στο Όσλο, Kalimera Hellas.
Στην έκθεση ΜΑΤΚΑ της Φιλανδίας (19-22 Ιανουαρίου), μετά από αρκετά χρόνια, είχε περίπτερο και ο ΕΟΤ, με τη North Events να έχει το δικό της Kalimera Kreikka και με τιμώμενο προορισμό τα Χανιά και το Ρέθυμνο Κρήτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία των τουριστικών οργανισμών, στις δύο πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των Φινλανδών είναι για φέτος και πάλι η Κρήτη με τη Ρόδο. Κατά την διάρκεια της έκθεσης η North Events υπέγραψε συμφωνία για 125τ.μ. στην διοργάνωση της ΜΑΤΚΑ για το 2013 συνάπτοντας και μία νέα συνεργασία με την εταιρία Γαβριηλίδη – την μεγαλύτερη εταιρία ελληνικών προϊόντων στην Φιλανδία. Από τις πρώτες ημέρες της έκθεσης έγιναν ανάρπαστα όλα τα περιοδικά της Φινλανδίας “Kalimera Kreikka” που εκδίδει η North Events σε τοπική γλώσσα από το 2008.
Πλούσιο ενημερωτικό υλικό και μπροσούρες διανεμήθηκε και στις δύο εκθέσεις εκ μέρους του Δήμου Πάρου, Δήμου Θάσου, Δήμου Μήλου, Δήμου Σύρου, Περιφερειακή Ενότητα Ευβοίας, Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής, κ.α.
Διανομή έντυπου υλικού και εξυπηρέτηση επισκεπτών πραγματοποιήθηκε επίσης και για όλα τα προτεινόμενα ξενοδοχεία του Ελληνικού Κέντρου Τουρισμού και Εμπορίου: Aegean Houses Hotel, Anthemus Sea Beach Hotel & Spa, Atrium Platinum Resort & Spa, Atrium Prestige Hotel, Atrium Palace Hotel, Blue Bay Hotel, Dolphin Bay Hotel, Elysium Resort & Spa, Heliotrope Hotels, Irene Palace, Louis Hotels, Neptune Hotel, Pilot Beach Resort, Porto Carras, Proteas Blu Hotel, Rodos Palladium, Samos Hotel, Sun Beach Resort, The Athenian Callirhoe Hotel, Venus Beach Hotel.
Η North Events δραστηριοποιείται συστηματικά και έντονα την τελευταία τριετία στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας ελληνικούς προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα, λειτουργώντας σε μόνιμη βάση στο Όσλο το Ελληνικό Κέντρο Τουρισμού και Εμπορίου και το πρώτο ελληνικό delicatessen κατάστημα “Kalimera Hellas”.