Η TUI έχει διατάχθηκε από την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων να κάνουν σημαντικές αλλαγές στους πίνακες των τιμών στα φυλλάδια της Thomson και First Choice, “διότι παραπλανεί τους πελάτες σχετικά με τις δωρεάν θέσεις των παιδιών”.
Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, δήλωσε η TUI, ζητά να καταστεί σαφέστερο ότι οι ελεύθερες θέσεις είναι περιορισμένες και δεν είναι διαθέσιμες σε όλα τα πακέτα διακοπών.
Η απόφασή αυτή πάρθηκε κατόπιν καταγγελίας πελάτη.
TUI ανακοίνωσε ότι θα τροποποιήσει τους πίνακες τιμών σημειώνοντας ότι οι «ελεύθερες θέσεις για παιδιά εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα».