Η Ελλάδα που αγαπάμε στρώνει το τραπέζι σε 700 επίλεκτους επαγγελματίες του τουρισμού και δημοσιογράφους απ όλη την Ευρώπη.
Τί είναι το Sympossio;
Πρόκειται για γαστρονομικό, διαδραστικό ταξίδι μαγειρικής τέχνης που πραγματοποιείται στην Ευρώπη, σε πολυπληθές κοινό επαγγελματιών του τουρισμού και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Το 2012, από τις 30/1-17/2 ταξιδεύουμε σε 7 χώρες (14 από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές πόλεις 30/01 Λονδίνο, 31/01 Βερολίνο, 01/02 Αννόβερο, 02/02 Κολονία, 03/02 Βισμπάντεν, 06/02 Στουτγάρδη, 07/02 Ζυρίχη, 08/02 Μόναχο, 09/02 Βιέννη, 13/02 Μπολόνια, 14/02 Τορίνο, 15/02 Λυών, 16/02 Τουλούζη, 17/02 Βρυξέλλες) και, με όχημα τον γαστρονομικό πολιτισμό και τα τοπικά μας προϊόντα, επανασυστήνουμε την Ελλάδα, σε 700 ανθρώπους-κλειδιά για την προσέλκυση γαστρονομικού τουρισμού στη χώρα μας.
Φέτος, αυτή η αρχική ιδέα του Ομίλου Aldemar την οποία υλοποιούσε τα προηγούμενα δύο χρόνια, υπό τον τίτλο Aldemar Gourmet Touring, μετονομάζεται σε Sympossio Greek Gourmet Touring, καθώς αποκτά τη δυναμική μίας ευρείας συλλογικής προσπάθειας για την προβολή της Ελλάδας, με μεγάλο σύμμαχο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.
Το 2012 το Sympossio δίνει περισσότερη βαρύτητα στην ιστορικότητα της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας με αναφορές στην αρχαιότητα και το βυζάντιο, μέσα από υλικά και συνταγές. Με τη συμβολή ιστορικών διατροφής και γαστρονόμων το ταξίδι περιβάλλεται από μία προσπάθεια ενημέρωσης (μέσω της έντυπης έκδοσης, της ιστοσελίδας www.sympossio.gr και των social media) ενός διεθνούς κοινού-στόχου γύρω από τα περί ελληνικής γαστρονομίας.
Γιατί γίνεται το Sympossio;
Προωθώντας την Ελλάδα, τα προϊόντα της και τον γαστρονομικό πολιτισμό της, μέσα από μία τέτοιου είδους βιωματική εμπειρία και μέσα ζωντανές συνέργειες, δημιουργούμε θετική εικόνα για τη χώρα και -κυρίως- βιώσιμες ευκαιρίες στον τουρισμό αλλά και σε όλο το πλέγμα δραστηριοτήτων το οποίο τον περιβάλλει (παραγωγή, υπηρεσίες, εξαγωγές).
Καλλιεργούμε το έδαφος στην εγχώρια αγορά και στην υπάρχουσα επιχειρηματική συμπεριφορά, μεταδίδοντας το μήνυμα πως «μαζί μπορούμε καλύτερα» να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω δημιουργώντας ταυτοχρόνως ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξή μας, με όχημα το φαγητό, το γαστρονομικό μας πολιτισμό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Επιλέγουμε, να είμαστε συστηματικά εξωστρεφείς και αμετανόητα συνεργικοί, πιστεύοντας ότι αυτό είναι μία συντεταγμένη αντίδραση σε περίοδο κρίσης, πάνω σε έναν από τους νευραλγικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, του τουρισμού.