Η ελληνική αγορά διαδικτυακών κρατήσεων παρουσίασε πέρυσι αύξηση άνω του 30%, ενώ οι τουρίστες που αγοράζουν μέσω του Internet τα εισιτήριά τους είναι περισσότερο εύποροι και πρόθυμοι να διαθέσουν μεγαλύτερα ποσά για τη διαμονή τους, υποστηρίζει ο υπεύθυνος εμπορικής διοίκησης ανατολικής Μεσογείου, Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Ινδικού Ωκεανού της Expedia Nτιέγκο Λοφεούντο.
Ο Ντ. Λοφεούντο, υπεύθυνος για την Ελλάδα και για τις γειτονικές ανταγωνιστικές τουριστικές αγορές στον αμερικανικό κολοσσό, επισημαίνει, όμως, πως «η Αθήνα είναι ιδιόρρυθμη αγορά, που εξαρτάται πλέον από τις απεργίες και τις διαδηλώσεις τις οποίες οι επισκέπτες καλούνται να γνωρίζουν πριν την επισκεφτούν».
Όπως λέει, «για παράδειγμα, εγώ αναγκάστηκα να ακυρώσω το ταξίδι μου στην Αθήνα δύο φορές για τον λόγο αυτόν, φαντάζομαι πως και πολλοί άλλοι ταξιδιώτες θα είχαν το ίδιο πρόβλημα με εμένα». Ο ίδιος προσθέτει πως κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα οι τιμές πέρυσι δεν παρουσίασαν μεγάλη πτώση, όμως στα νησιά οι προσφορές ήταν καλύτερες από προηγούμενες χρονιές.
Γι’ αυτόν τον λόγο, για την Expedia, άνοδο σε διανυκτερεύσεις σημείωσαν αγορές όπως οι Κυκλάδες 56%, τα Δωδεκάνησα μεγαλύτερη από 90% και τα Ιόνια Νησιά 70%.
του Φώτη Κόλλια
Πηγή: Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο