Home Ξενοδοχεία To TripAdvisor εγκαινιάζει νέα γραμμή επικοινωνίας για δυσαρεστημένους ξενοδόχους

To TripAdvisor εγκαινιάζει νέα γραμμή επικοινωνίας για δυσαρεστημένους ξενοδόχους

To TripAdvisor εγκαινιάζει νέα γραμμή επικοινωνίας για δυσαρεστημένους ξενοδόχουςΤο TripAdvisor ενίσχυσε τη φροντίδα των πελατών του στο Ηνωμένο Βασίλειο ύστερα από την κριτική από τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων ότι είναι ένοχο για αθέμιτο ανταγωνισμό και σχόλια που βλάπτουν τη φήμη τους.

Το site έχει έρθει αντιμέτωπο με το νόμο μετά από μήνυση ξενοδόχου για δυσφήμηση καθώς και την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων η οποία ερευνά μια καταγγελία από την ηλεκτρονική διαχείριση κρατήσεων Kwikchex.

Έτσι το TripAdvisor δήλωσε ότι οι ξενοδόχοι που πιστεύουν ότι οι χρήστες έχουν δημοσιεύσει αθέμιτες κριτικές και δυσφημιστικά σχόλια θα είναι σε θέση να καλέσουν σε συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό για να παραπονεθούν. Οι ιδιοκτήτες των καταλυμάτων που έχουν «κόκκινη σημαία» από το TripAdvisor για δήθεν τοποθέτηση ευνοϊκών κριτικών θα είναι επίσης σε θέση να χρησιμοποιήσουν αυτή την απευθείας γραμμή.

Η νέα ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα καθοδηγείται από την κα Sue Worth, η οποία έχει ενταχθεί στο TripAdvisor, ως Customer Care Manager.

Σε μια περαιτέρω προσπάθεια να αποτρέψουν την διαρκώς εντεινόμενη κριτική για το site, το TripAdvisor έχει καλέσει τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων να μάθουν περισσότερα για την νέα απευθείας σύνδεση.

Exit mobile version