Αρχική Αεροπορικά Νέα Aegean με νέες εξελιγμένες υπηρεσίες check-in

Aegean με νέες εξελιγμένες υπηρεσίες check-in

Celestyal Cruises

Οι επιβάτες κερδίζουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο

Η AEGEAN έχοντας ως στόχο την παροχή σύγχρονων και ευέλικτων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, εξελίσσει τις υπηρεσίες της και απλοποιεί τις διαδικασίες, με στόχο οι επιβάτες της να ταξιδεύουν πιο άνετα και ευχάριστα αλλά και να εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο.

Στo πλαίσιο αυτό, από 1η Δεκεμβρίου 2011, η AEGEAN απλοποιεί ακόμη περισσότερο την διαδικασία του check-in ώστε όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με πτήσεις της Aegean, να μπορούν πλέον να πραγματοποιούν το check-in αποκλειστικά, με μία από τις παρακάτω ήδη γνωστές υπηρεσίες της:

 

  1. Το Web check-in, μέσω του www.aegeanair.com, είναι διαθέσιμο 48 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης σας. Από οποιονδήποτε υπολογιστή, εκτυπώνεται η κάρτα επιβίβασης ώστε να επιδεικνύεται στα σημεία ελέγχου του αεροδρομίου και στην πύλη αναχώρησης. 

 

  1. Tο Mobile check-in, μέσω του mobile.aegeanair.com, είναι διαθέσιμο 24 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Σε οποιοδήποτε κινητό με πρόσβαση σε internet, αποστέλλεται η κάρτα επιβίβασης με την μορφή δυσδιάστατου γραμμωτού κώδικα (2D Barcode), η οποία επιδεικνύεται στα σημεία ελέγχου του αεροδρομίου και στην πύλη αναχώρησης.

 

Για τα αεροδρόμια που δεν υποστηρίζουν το Mobile check-in με την μορφή 2D Barcode (Βερολίνο, Βιέννη Ρώμη, Κωνσταντινούπολη, Μαδρίτη, Μιλάνο, Μόναχο, Μόσχα, Παρίσι, Τελ Αβιβ), αποστέλλεται στο κινητό η «Επιβεβαίωση Check-in» και εκτυπώνεται η κάρτα επιβίβασης από τα check-in counters.

 

Η διαδικασία πραγματοποίησης του web check-in και του mobile check-in είναι απλή και κατανοητή. Είναι διαθέσιμη σε 5 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά), υποστηρίζει όλους τους τρόπους check-in (με επιστροφή ή ανταπόκριση) χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις υπολογιστών.

Για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με αποσκευές, ειδικά ‘’drop off baggage’’ check in counters θα είναι διαθέσιμα για την παράδοσή τους και την άμεση εξυπηρέτηση των επιβατών.

 

Ειδική μέριμνα θα υπάρχει για την εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες, για όσους ταξιδεύουν με κατοικίδια και για τα ασυνόδευτα παιδιά.

 

Σε όλα τα αεροδρόμια λειτουργούν ξεχωριστά check-in counters, για την εξυπηρέτηση των επιβατών που ταξιδεύουν Business Class ή είναι κάτοχοι της χρυσής κάρτας του προγράμματος τακτικών επιβατών Miles & Bonus.

 

Σημειώνεται ότι, η χρήση των web check-in και mobile check-in θα είναι απαραίτητη από 1η Δεκεμβρίου 2011 για όλους τους επιβάτες που αναχωρούν από ένα από τα παρακάτω αεροδρόμια:

·        Αθήνα

·        Θεσσαλονίκη

·        Βαρκελώνη

·        Βρυξέλλες

·        Φρανκφούρτη

·        Λάρνακα

·        Λονδίνο-Heathrow

·        Στουτγάρδη

Εναλλακτικά, για τους επιβάτες που δεν θα επιλέξουν έναν από τους παραπάνω τρόπους check in, παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης ελέγχου του εισιτηρίου τους από τα ειδικά μηχανήματα (self check in kiosks), στα παραπάνω αεροδρόμια 24    ώρες έως και 30 λεπτά πριν από  την πτήση σας.

 

Το προσωπικό της AEGEAN σε όλα τα αεροδρόμια θα είναι εκεί διαθέσιμο για να φροντίσει όλες τις επιπλέον ανάγκες των επιβατών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.