Η Ευρωπαϊκή Ένωση Αερομεταφορέων των Περιφερειών της Ευρώπης (ERA), η οποία αντιπροσωπεύει περίπου 65 ενδο-ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, ανακοίνωσε αύξηση της κίνησης επιβατών της τάξης του 7,1% για Ιαν-Ιουνίου 2011 σε σύγκριση με 2,9% για την ίδια περίοδο το 2010. Αν και η ηφαιστειακή τέφρα του Απριλίου του 2010 δημιούργησε μια κάπως διαστρεβλωμένη εικόνα για το πρώτο εξάμηνο του 2011, οι τρέχουσες ενδείξεις υποδηλώνουν ότι οι ενδο-ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια ανάκαμψης από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Ωστόσο, η οικονομική αβεβαιότητα στην Ευρώπη και δημιουργεί αβεβαιότητα στις μελλοντικές προοπτικές.
Η μέση απόσταση συνεχίζει να αυξάνεται με 629 χιλιόμετρα, από 622 χιλιόμετρα για την ίδια περίοδο το 2010. Η δυναμικότητα θέσεων συνεχίζει επίσης την ανοδική της πορεία, με μέσο όρο θέσεων να αυξάνεται στην 1η θέση ςε 77. Την ίδια στιγμή, συντελεστής φορτίου επιβατών έχει αυξηθεί από 64% σε 64,7%.
Αεροπορικές εταιρείες ΕΧΕ έχουν καταγράψει, επίσης, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων ανά χιλιόμετρο επιβάτη, που απεικονίζει τη χρήση πιο αποδοτικών αεροσκαφών.
Ο Mike Ambrose, Γενικός Διευθυντής της ERA, δήλωσε: «Για άλλη μια φορά οι ενδοευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες να αποδεικνύουν πως είναι ανθεκτικές. Ωστόσο, η σταθερότητα της βιομηχανίας απειλείται να επιδεινωθεί από την μεγάλη οικονομική αβεβαιότητα στην Ευρώπη. Είναι καιρός για τους ρυθμιστικούς φορείς της ΕΕ να αναγνωρίσουν τις ενδοευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, και να συνεργαστούν μαζί μας, όχι εναντίον μας, για την επίτευξη κοινών στόχων για την οικονομία, την κινητικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την κοινωνική συνοχή. “
Τα πλήρη Ιαν-Ιουν 2011 αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν στην ανακοίνωση του Οκτωβρίου έκδοση των Περιφερειακών Διεθνές η οποία είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.eraa.org/publications/regional-international ή να κατεβάσετε ως μια δωρεάν εφαρμογή για i-τηλέφωνα και i Ταμπόν με τη μετάβαση στο App Store και ψάχνουν για «Περιφερειακή Διεθνούς».
7.1% PASSENGER GROWTH FOR FIRST HALF OF 2011
The European Regions Airline Association (ERA), which represents some 65 intra-European airlines, has recorded scheduled passenger growth of 7.1% for Jan-June 2011 compared with 2.9% for the same period in 2010. While the volcanic ash disruptions of April 2010 created a somewhat distorted growth figure for the first half of 2011, current indications suggest that intra-European airlines are beginning to show signs of recovery from the global economic crisis. However, economic uncertainly in Europe and anticipated Regulatory proposals continue to cloud future prospects.
Average sector distance continues to increase with 629km reported for the period, up from 622km for the same period in 2010. Seating capacity also continues its upward trend, with average seat capacity rising by 1 seat to 77. At the same time, passenger load factor has increased from 64% to 64.7%.
ERA airlines have also recorded a reduction of fuel burn per passenger kilometre, illustrating the use of more fuel efficient aircraft.
Addressing Airline Presidents and media at the ERA General Assembly in Rome this morning, Mike Ambrose, director general said: “Once again intra-European airlines demonstrate that they are resilient, resourceful and required by the citizens of Europe. However, the industry’s stability is threatened by considerable economic uncertainty in Europe compounded by a series of forthcoming regulatory proposals which includes Airport Slots, Emissions Trading, VAT on airfares and even bankruptcy protection for consumers. It is time for Europe’s regulatory bodies to recognise intra-European airlines as economic enablers for Europe and to work with us, not against us, towards common goals on Europe’s economy, mobility, competitiveness and social cohesion.”
The full Jan-Jun 2011 results are published in the October edition of Regional International which is available online at: http://www.eraa.org/publications/regional-international or to download as a free App for i-phones and i-pads by going to the App store and searching for ‘Regional International’.