Αρχική Ξενοδοχεία Κόκκινη κάρτα για τις αθέμιτες πρακτικές της Expedia, TripAdvisor και Hotels.com

Κόκκινη κάρτα για τις αθέμιτες πρακτικές της Expedia, TripAdvisor και Hotels.com

Κόκκινη κάρτα για τις αθέμιτες πρακτικές της Expedia, TripAdvisor και Hotels.comNα αλλάξουν τις αθέμιτες πρακτικές τους τις σχετικές με πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα των ξενοδοχείων που δίνουν οι γνωστές ιστοσελίδες των Expedia, TripAdvisor και Hotels.com  σύμφωνα με απόφαση του Δικαστηρίου στη Γαλία.
Τη Synhorcat, μία από τις γαλλικές ενώσεις μέλη της HOTREC, δικαίωσαν τα  δικαστήρια του Παρισιού, στην αγωγή που είχε καταθέσει, υποστηρίζοντας ότι οι προαναφερθείσες ιστοσελίδες παρείχαν παραπλανητικές και ψευδείς πληροφορίες. Για παράδειγμα, η Hotels.com και η expedia.fr ανέφεραν για κάποια ξενοδοχεία “ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε επιλεγμένες ημερομηνίες», αλλά αυτό ίσχυε μόνο για τα δωμάτια για κρατήσεις μέσω των συγκεκριμένων σελίδων, ενώ μέσω άλλων καναλιών υπήρχε διαθεσιμότητα. Αυτή η πρακτική αδικαιολόγητα παρασύρει  τους επισκέπτες σε άλλα καταλύματα, προκαλώντας οικονομική ζημία σε ξενοδόχους.
Με την απόφασή του της 4ης Οκτωβρίου 2011, το Δικαστήριο δικαίωσε την αξίωση της Synhorcat και υποχρέωσε τις γαλλικές ιστοσελίδες της Expedia, του TripAdvisor και της Hotels.com να αλλάξουν τις αθέμιτες πρακτικές τους και να καταβάλουν αποζημίωση για τη ζημία που υπέστη η γαλλική ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Ο Πρόεδρος της Synhorcat, κ. Didier Chenet, τόνισε: «Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για την υιοθέτηση ορθών πρακτικών από τους παρόχους online διανομής, καθώς, και για την αυθεντικότητα των γνωμών των ταξιδιωτών, τη νομιμότητα των συμβάσεων μεταξύ των ξενοδόχων και των παρόχων, συμπεριλαμβανομένων των θεμιτών πρακτικών στο σχέση με τις κρατήσεις των εστιατορίων “.