Η Etihad Airways ανακοίνωσε αύξηση 39% των εσόδων της, δηλαδή US$ 1.1 δισεκατομμύρια (Q3 2010: US$ 785 εκατομμύρια), αύξηση σε αριθμό επιβατών ως 18%, φτάνοντας τα 2,25 εκατομμύρια (Q3 2010: 1,9 εκατομμύρια) στο πιο κερδοφόρο τρίτο τρίμηνο της εταιρείας. Ο συντελεστής θέσης αυξήθηκε κατά 3,8 %, φτάνοντας το 80,7 %, τα υψηλότερα τριμηνιαία αποτελέσματα στην ιστορία της.
Τα λειτουργικά κόστη αυξήθηκαν κατά 12 % σε 12 % αύξηση της χωρητικότητας, ενώ τα κόστη πλην των καυσίμων αυξήθηκαν μόλις 7 %.
Η εταιρεία έχει αντισταθμίσει στο 81 % τα καύσιμά της για το υπόλοιπο του 2011.
Ο Γενικός Διευθυντής της Etihad, κ.James Hogan, δήλωσε ότι αυτοί οι αριθμοί συμβάλλουν στην ισχυρή κερδοφορία σε επίπεδο EBITDAR (κέρδη προ τόκων, φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών) και σε μηνιαία λειτουργική κερδοφορία της εταιρείας.
«Παρά τις συνεχείς δοκιμασίες των υψηλών τιμών των καυσίμων και την οικονομική απότομη πτώση σε πολλές από τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Etihad, προβλέπουμε σε μεγάλη ανάπτυξη σε όλους τους βασικούς εμπορικούς δείκτες μας», είπε ο κ. Hogan.
«Αυτό το πετυχαίνουμε με τη δημιουργία και προώθηση των υπηρεσιών της πρώτης αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο, εστιάζοντας παράλληλα ιδιαιτέρως στη διαχείριση των εξόδων».
«Ο βασικός στόχος μας είναι η κάλυψη της αρχικής επένδυσης το 2011 και αυτό για εμάς είναι ένα ακόμα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Είμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη μιας συνεχούς οικονομικής απόδοσης στους μετόχους μας».
Η εταιρεία παρουσιάζει για το τρίμηνο σταθερά ισχυρά αποτελέσματα σε όλες τις αγορές. Ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμοί αποτελούν εκείνοι προς την Αμερική (Νέα Υόρκη, Σικάγο και Τορόντο), την Ασία Ειρηνικού (Μπανγκόκ, Τζακάρτα, Κουάλα Λουμπούρ, Κολόμπο, Μανίλα, Σίδνεϋ και Μελβούρνη), το Κάιρο, το Λονδίνο, το Δουβλίνο, την Αθήνα και την Ιστανμπούλ.
Η Etihad έχει προσθέσει στο στόλο της έξι αεροσκάφη τους τελευταίους 12 μήνες, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να εμβαθύνει περισσότερο στα δρομολόγια της και να αυξήσει τη συχνότητα στις εβδομαδιαίες πτήσεις σε βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Παρισιού, του Μάντσεστερ, του Μιλάνου, της Γενεύης, των Βρυξελλών, του Μπανγκαλόρ και της Μανίλα.
Τους επόμενους μήνες η Etihad θα ξεκινήσει πτήσεις προς έξι νέους προορισμούς: τις Μαλδίβες (από την 1η Νοεμβρίου), τις Σεϋχέλλες (2 Νοεμβρίου), την Τσενγκτού στην Κίνα (15 Δεκεμβρίου), το Ντίσελντορφ (16 Δεκεμβρίου), τη Σαγκάη (1η Μαρτίου 2012) και το Ναϊρόμπι (1η Απριλίου 2012) .
«Τον επόμενο χρόνο θα παραλάβουμε επτά ακόμα επιβατικά αεροσκάφη- τέσσερα αεροσκάφη B777-300ER, και τρία A320-200s- έτσι η προσεκτική, στρατηγική επέκταση του παγκόσμιου δικτύου μας θα συνεχιστεί γρήγορα» δήλωσε ο κ. Hogan.
To Etihad Crystal Cargo επίσης εμφάνισε καλά αποτελέσματα κατά τη διάρκεια του Q3, με αύξηση εσόδων US$ 37 εκατομμυρίων, στα US$ 168 εκατομμύρια (Q3 2010: US$131 εκατομμύρια), υποβοηθούμενο από αύξηση χωρητικότητας 16% από έτος σε έτος (από 66,916 σε 77,623 τόνους) και αύξηση της μέσης απόδοσης 10% από έτος σε έτος.
Τον Ιούλιο, το Αλμάτι έγινε ένας εμπορευματικός προορισμός, ενώ ένα νέο φορτηγό αεροσκάφος Β777 ξεκίνησε πτήσεις εξυπηρετώντας έξι φορές την εβδομάδα τη Σαγκάη. Το Σεπτέμβριο, η Etihad επέκτεινε τις υπηρεσίες της προς το Γιοχάνεσμπουργκ για να συμπεριλάβει δύο πτήσεις την εβδομάδα αποκλειστικά για τη διακίνηση των εμπορευμάτων.
Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν λίγες μέρες μετά τη βράβευση της Etihad ως «Εταιρεία της Χρονιάς» στα βρετανικά βραβεία Travel Trade Gazette (TTG) και ψηφίστηκε ως «Business Airline» της χρονιάς από τους αναγνώστες των εφημερίδων The Guardian και Observer, το πιο πρόσφατο σε μια σειρά βραβείων σε αναγνώριση των υπηρεσιών της Etihad στις κυριότερες αγορές παγκοσμίως.