Το νέο mobile site της AEGEAN δίνει στο επιβάτες της τη δυνατότητα βελτίωσης της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας προσφέροντας υπηρεσίες και χρήσιμες πληροφορίες για το ταξίδι τους όπου και αν βρίσκονται.
Οι υπηρεσίες που προσφέρονται στο νέο mobile site είναι:
– Mobile Check-in σε όλα τα αεροδρόμια και Mobile Boarding Pass σε όλα τα αεροδρόμια εσωτερικού
– Miles&Bonus: δυνατότητα πρόσβασης των μελών στο λογαριασμό τους και ενημέρωση για τις κινήσεις του λογαριασμού τους, τα διαθέσιμα μίλια αναβάθμισης & εξαργύρωσης καθώς όλα τα νέα του προγράμματος Miles&Bonus
– Η κράτησή μου: προβολή όλων των λεπτομερειών που αφορούν την κράτηση, όπως την ώρα αναχώρησης και άφιξης της πτήσης, την κατηγορία ναύλου, τις πληροφορίες πληρωμής.
– Δρομολόγια: αναζήτηση δρομολογίων για όλες τις πτήσεις της Aegean και των συνεργαζόμενων εταιρειών καθώς και δυνατότητα download του πλήρους προγράμματος δρομολογίων
– Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες: Ένα σύνολο υπηρεσιών για την κάλυψη των ταξιδιωτικών σας αναγκών
– Τελευταία νέα και προσφορές της Aegean
– Ταξιδιωτικοί Οδηγοί για όλους τους προορισμούς της Aegean
– Lounge Finder: Πληροφορίες για τις αίθουσες αναμονής σε όλα τα αεροδρόμια-προορισμούς της Aegean & ενημέρωση των παροχών τους.
– Αεροδρόμια: Γρήγορος και εύκολος οδηγός για όλα τα αεροδρόμια-προορισμούς της Aegean.
– Ξενοδοχεία: Αναζήτηση και κράτηση ξενοδοχείου μέσα από 155.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.
– Καιρός: Πλήρης πρόγνωση 4 ημερών για όλους τους προορισμούς της Aegean
– Σημεία Εξυπηρέτησης Hertz: Βρείτε το πλησιέστερο σημείο εξυπηρέτησης της Hertz σε όλους τους προορισμούς εσωτερικού της Aegean.
Δίνεται επίσης η δυνατότητα στους χρήστες να συνδεθούν με ένα κλικ στις σελίδες της Aegean στο Facebook και στο Twitter.
Όλες αυτές οι υπηρεσίες προσφέρονται σε 6 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά)
Μαζί με το νέο mobile site, η Aegean δημιούργησε και μια εφαρμογή ειδικά για τους κατόχους iPhone η οποία, εκτός από τις mobile υπηρεσίες της Aegean, παρέχει επιπλέον λειτουργίες που αξιοποιούν τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης συσκευής, όπως
– Αποθήκευση του Mobile Boarding Pass για άμεση πρόσβαση χωρίς την χρήση δικτύου (offline)
– Αποθήκευση των προσωπικών στοιχείων των επιβατών (όνομα, εθνικότητα, στοιχεία μέλους Miles&Bonus) για γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις mobile υπηρεσίες
– Υπενθύμιση θέσης στάθμευσης, όπου βοηθά τον επιβάτη να θυμάται πού έχει σταθμεύσει το αυτοκίνητό του στο αεροδρόμιο.
–
Η εφαρμογή για το iPhone διατίθεται δωρεάν από το www.aegeanair.com ή από το App Store της Apple.