Μια νέα προσέγγιση επικοινωνίας παρουσίασε η διαφημιστική εταιρεία 3D Media, μέλος του IMCG Group, σε ημερίδα διαφημιστικών εταιρειών που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη της Ισπανίας στις 19 Σεπτεμβρίου.
Στο συνέδριο συζητήθηκε η παρούσα κατάσταση στη διεθνή διαφημιστική αγορά, οι προοπτικές και οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι αλλαγές. Οι εκπρόσωποι της 3D Media ανέπτυξαν μια καινούργια επικοινωνιακή προσέγγιση, στην οποία η σύγχρονη τεχνολογία ενσωματώνεται στη στρατηγική και τα μέσα.
Τρισδιάστατες προβολές, ολογράμματα ανθρώπων και προϊόντων, διαδραστικές οθόνες και επαναστατικές εφαρμογές αλλάζουν ριζικά τη σύνθεση μιας διαφημιστικής καμπάνιας, ενισχύοντας και διαφοροποιώντας αισθητά το διαφημιζόμενο brand. Η πρόταση της 3D Media είχε μεγάλη απήχηση στο συνέδριο, με προτάσεις συνεργασίας, ανάπτυξη διεθνούς δικτύου και πολυεθνικές καμπάνιες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της 3D Media κ. Χάρης Λαούδης που παραβρέθηκε στο συνέδριο δήλωσε: «Περνάμε σε μια νέα εποχή και η διαφήμιση οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες και στις νέες δυνατότητες επικοινωνίας που προσφέρονται. Η 3D Media διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία καθώς και τα πιο προηγμένα συστήματα τρισδιάστατης επικοινωνίας και κυρίως, ένα συνολικό επικοινωνιακό πακέτο που κάνει τη διαφορά».
Σύντομα θα δούμε την εφαρμογή του νέου αυτού concept σε λανσάρισμα προϊόντος στην ελληνική και διεθνή αγορά, όπου η 3D Media θα συνδυάσει τα παραδοσιακά μέσα με τρισδιάστατες προβολές και διαδραστικές ενέργειες που αυξάνουν τη διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.