Οι αεροπορικές εταιρίες διακίνησαν περισσότερους από 80 εκ. επιβάτες
Η Lufthansa Passenger Airlines επωφελείται από την επιχειρησιακή ευελιξία και μειώνει βραχυπρόθεσμα την επέκταση της δυναμικότητας κατά 4% για το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων 2011/ 2012
Οι αεροπορικές εταιρίες της Lufthansa Group αύξησαν τον αριθμό επιβατών που διακίνησαν τους πρώτους εννέα μήνες του έτους κατά 8,1%. Αυτό σημαίνει ότι 80,7 εκ. επιβάτες επέλεξαν να ταξιδέψουν με τις εταιρίες Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, bmi ή Germanwings. Ο Όμιλος αύξησε τη δυναμικότητα κατά 10,6% και τα έσοδα ανά χιλιομετρικό επιβάτη κατά 7,9% στη διάρκεια των τριών τριμήνων του έτους. Ο μέσος συντελεστής πληρότητας ανά αεροσκάφους μειώθηκε αντίστοιχα κατά 1,9 ποσοστιαίες μονάδες, στο 77,7%.
Ενώ τα αποτελέσματα κίνησης του Ομίλου ήταν θετικά στο σύνολο των τριών πρώτων τριμήνων του 2011, η ανάπτυξη μειώθηκε συγκριτικά με την αρχή του έτους. Σύμφωνα με αυτή την εξέλιξη και τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, στα τέλη Σεπτεμβρίου η Lufthansa Passenger Airlines ανακοίνωσε ότι θα αξιοποιούσε τη λειτουργική ευελιξία της στο επικείμενο χειμερινό πρόγραμμα, μειώνοντας την αύξηση στις διαθέσιμες προσφερόμενες θέσεις/χιλιόμετρο (Available Seat Kilometers-ASK) σε ποσοστό 4% από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Συνολικά, για το πρώτο εννιάμηνο του έτους η Lufthansa Passenger Airlines βελτίωσε τα αποτελέσματά της σε όλες τις περιοχές της Ευρώπης. Η βελτίωση αυτή μπορεί να αποδοθεί στη χρήση ενός μεγαλύτερου αεροσκάφους και την εγκαινίαση της νέας καμπίνας Europa σε πτήσεις μικρού βεληνεκούς. Συνολικά, 49,4 εκ. επιβάτες ταξίδεψαν με τη Lufthansa Passenger Airlines, ποσοστό ισοδύναμο με ετήσια αύξηση ύψους 12,1%. Η Lufthansa επέκτεινε τη δυναμικότητα κατά 13% το πρώτο 9άμηνο, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10%. Ο συντελεστής πληρότητας ήταν μειωμένος κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με πέρσι, καταγράφοντας ποσοστό 77,8%. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2011 η SWISS διακίνησε περίπου 12,4 εκ. επιβάτες, στην Austrian Airlines οι επιβάτες άγγιξαν τα 8,6 εκ., περίπου 4,5 εκ. επιβάτες επέλεξαν να ταξιδέψουν με bmi και η Germanwings διακίνησε περίπου 5,8 εκ. επιβάτες.
Η Lufthansa Cargo κατέγραψε αύξηση μεταφερόμενων χιλιομετρικών τόνων κατά 8,4% το πρώτο 9άμηνο, διακινώντας συνολικά 1,4 εκ τόνους φορτίου και αλληλογραφίας. Στο διάστημα αυτό, η δυναμικότητα αυξήθηκε κατά 12,3% και οι πωλήσεις κατά 9,5%. Ο συντελεστής πληρότητας μειώθηκε κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες, σημειώνοντας ποσοστό 69,3%.
Lufthansa Cargo recorded growth of 8.4 per cent in its tonne-kilometres transported in the first nine months of the year and transported a total of 1.4 million tonnes of freight and mail. During this period, its capacity climbed by 12.3 per cent and its sales rose by 9.5 per cent. The load factor dropped by a marginal 1.8 percentage points to 69.3 per cent.