Με δεδομένη την ισχυρή βούληση του δημάρχου Αθηναίων κ. Γιώργου Καμίνη για την προώθηση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στα ψηφιακά μέσα η ΕΤΟΑΑ προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας με την TripAdvisor, για τα έτη 2011/12.
Μέσα από την συνεργασία με την TripΑdvisor, η ΕΤΟΑΑ στοχεύει στην ενίσχυση της προβολής του ποιοτικού ξενοδοχειακού δυναμικού της πόλης, στην παροχή έγκυρης τουριστικής πληροφόρησης των επισκεπτών καθώς επίσης και στη προβολή συγκεκριμένων στοιχείων του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, τα οποία αποτελούν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα (πρόσβαση στη θάλασσα, σύγχρονα μουσεία, εναλλακτικές δραστηριότητες, κοντινοί προορισμοί κλπ). Στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας (content licence agreement) μεταξύ των δύο φορέων προγραμματίζεται:
η διεύρυνση της ειδικής ενότητας του www.tripadvisor.com στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της Αθήνας www.breathtakingathens.com με περισσότερες υποενότητες για το τουριστικό προϊόν της Αθήνας.
η ανάρτηση των reviews/ratings των επισκεπτών για όλα τα αξιοθέατα και ξενοδοχεία που αναφέρονται στο breathtakingathens.com
η σταθερή συμμετοχή του Breathtaking Athens στα trip advisor forums με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και πληροφόρηση των επισκεπτών σχετικά με το τουριστικό προϊόν της πόλης.
η ανάρτηση μεγάλου όγκου οπτικού υλικού (videos & photos) από το αρχείο του Breathtaking Athens με σκοπό την ανάδειξη της μητροπολιτικής Αθήνας και το εύρος τουριστικών δραστηριοτήτων στο ιστορικό κέντρο και την ευρύτερη περιφέρεια.
η παράλληλη προβολή του breathtakingathens.com και του ΤripΑdvisor σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα.
Η TripAdvisor (μέλος του ομίλου Expedia) προσελκύει 25 εκατ. επισκέπτες, έχει περισσότερα από 15 εκατ. μέλη και φιλοξενεί χιλιάδες γνώμες και κριτικές για αξιοθέατα καθώς και για 500.000 ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ ήδη, στο διαδικτυακό τόπο περιλαμβάνονται σχόλια για περισσότερα από 300 ξενοδοχεία της Αθήνας.
Σε πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Trip Advisor για τη σημασία και τη χρήση των social media από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (ΗΠΑ) προκύπτει ότι το 60% των ερωτηθέντων θεωρούν το Trip Advisor ως το πιο αποτελεσματικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή τους ακολουθούμενο από το Facebook & το Twitter με ποσοστά της τάξης του 22% και 16% αντιστοίχως.
Στην ίδια έρευνα, αναδεικνύονται και οι τρεις βασικότεροι λόγοι χρήσης των social media από την πλευρά των ξενοδοχείων ως εξής: 1. Ανάρτηση Προσφορών/Deals & Special Offer (54%), 2. Εξυπηρέτηση /Aπάντηση σε σχόλια & ερωτήσεις πελατών (48%), 3. Προώθηση εκδηλώσεων/Events (40%).
Η επέκταση της συνεργασίας της Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων με την TRIPADVISOR.COM (αντίστοιχη με αυτή άλλων σημαντικών τουριστικών οργανισμών όπως το Visit London και το Visit Scotland) ενισχύει περαιτέρω την ήδη ισχυρή παρουσία του Breathtaking Athens στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, linkedin) καθώς επίσης και την στόχευση επιλεγμένων αγορών και ομάδων δυνητικών επισκεπτών.