Αρχική Φορείς Η αύξηση της επισκεψιμότητας στην Ελλάδα, ο στόχος για τον ΕΟΤ Ολλανδίας

Η αύξηση της επισκεψιμότητας στην Ελλάδα, ο στόχος για τον ΕΟΤ Ολλανδίας

Celestyal Cruises

George KoletsosΜε στόχο τη δυναμική επαναδραστηριοποίηση του Γραφείου του ΕΟΤ στην Ολλανδία, την προώθηση της αγοράς του last minute αλλά και την αλλαγή του αρνητικού κλίματος προς την Ελλάδα που επικρατεί στον ολλανδικό Τύπο πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ, την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011, μια πολύ ενδιαφέρουσα συγκέντρωση των παραγόντων της τουριστικής αγοράς, που συγκέντρωσε πολλές διασημότητες και προκάλεσε πολλά θετικά σχόλια στον ολλανδικό Τύπο και στην Ολλανδική Τηλεόραση.
Στην πρόσκληση του Γραφείου ΕΟΤ Ολλανδίας ανταποκρίθηκαν προσωπικότητες από της ολλανδικής κοινωνίας, τα κυριότερα Μέσα Ενημέρωσης της χώρας, τηλεοπτικά δίκτυα και εκπρόσωποι των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων, Tour Operators και αεροπορικών εταιριών. Ελληνικές συνταγές παρουσίασε ο διάσημος Ολλανδός Chef-παρουσιαστής, Joop Braakhekke, ενώ η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ελληνική σύνθεση του διάσημου Ολλανδού πιανίστα Wibi Soerjadi, που συμμετείχε αφιλοκερδώς στην εκδήλωση δηλώνοντας και αυτός «φίλος της Ελλάδας».
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Γιώργος Κολέτσος, όπου στο πλαίσιο των επαφών του με τους εκπροσώπους της ολλανδικής τουριστικής βιομηχανίας, αλλά και παραχώρησης συνεντεύξεων στην πρώτη σε κυκλοφορία ολλανδική εφημερίδα DE TELEGRAAF, στο ειδησεογραφικό ραδιοφωνικό σταθμό NOS και στο περιοδικό REISREVUE, έδωσε το στίγμα της διαρκώς αναπτυσσόμενης Ελληνικής τουριστικής αγοράς παρουσιάζοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για νέες επενδύσεις στον τουριστικό τομέα.
Από το Σεπτέμβριο στο Γραφείο ΕΟΤ του Άμστερνταμ θα λειτουργεί μόνιμος εκθεσιακός πολυχώρος, που θα παρέχει τη δυνατότητα σε ελληνικές επιχειρήσεις να πραγματοποιούν θεματικές παρουσιάσεις αλλά και σε μεγάλους πολιτιστικούς οργανισμούς να προσεγγίσουν την Ολλανδική αγορά ανοίγοντας διάπλατα τους ορίζοντες για αύξηση της επισκεψιμότητας στην Ελλάδα, προσδοκώντας στην ουσιαστική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Έπρεπε να περάσουν περίπου 2 χρόνια για να καταλάβουν ότι ο ρόλος των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό δεν ήταν διακοσμητικός και (σπάταλος !!!!).
    Για μεγάλο χρονικό διάστημα αρνητικές ειδήσεις και υπερβολές των ξένων ΜΜΕ-(με την βοήθεια Ελλήνων ???? δημοσιογράφων)- έσπειραν τον φόβο και τον πανικό στους υπηκόους των χωρών τους με αποτέλεσμα να τους αποτρέψουν να ταξιδέψουν στην χώρα μας.
    Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός μας, αλλά λέει και κάτι άλλο « των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».
    Τουρισμός και Ναυτιλία μας έμειναν, ας δώσουμε όλοι τον αγώνα μας για το καλό του τόπου και μην αφήσουμε άλλο τους κηφήνες και τους φελλούς να μας καθοδηγούν
    Καλημέρα Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.