Σημαντική πρόοδος κατά την παράδοση των στρατηγικών πρωτοβουλιών με τη συνεχή δημιουργία ισχυρών ταμειακών ροών. Παρόλα αυτά το αυξημένο κόστος των καυσίμων δημιουργεί ένα απαιτητικό περιβάλλον.
Ικανοποιητική πρόοδος έχει σημειωθεί στην εφαρμογή της στρατηγικής που έχει θέσει η εταιρία, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας για την εφαρμογή της υπηρεσίας Business Traveler στο δεύτερο εξάμηνο του έτους
Μείωση των συνολικών εσόδων ανά θέση επιβάτη κατά 2.1% σε σταθερό νόμισμα, η οποία οφείλεται κυρίως στην αύξηση επιβάρυνσης φόρων των αεροδρομίων. Η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας στις βάσεις της easyJet στην Ευρώπη, έχει παραμείνει προσωρινά στάσιμη λόγω της πορείας των εσόδων του Ηνωμένου Βασιλείου
Οι αριθμοί των επιβατών σημείωσαν αύξηση κατά 11,6% και ανήλθαν σε 23,9 εκατομμύρια, με το 59% των επιβατών να μην προέρχεται από το Ηνωμένο Βασίλειο και μία αύξηση που υπολογίζεται σε 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 85,4%
Τα συμπληρωματικά έσοδα ανά θέση επιβάτη, αυξήθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο και συνεπώς η τιμή της επιβατικής θέσης βρίσκεται στάσιμη στις 10.20 λίρες Αγγλίας τους τελευταίους έξι μήνες
Η αναφερόμενη μείωση προ φόρων των 153 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας είναι σύμφωνη με τις προβλέψεις μας. Η μείωση αυτή προκλήθηκε από την αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά 43 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας, καθώς και την αύξηση των φόρων των επιβατών κατά 21 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας από την συνολική αύξηση της μείωσης προς φόρων της τάξης των 74 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας έναντι του προηγουμένου έτους
Το κόστος ανά επιβατική θέση (εξαιρουμένων των καυσίμων) μειώθηκε κατά 2.8% στο πρώτο εξάμηνο, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτό τα έξοδα που προκλήθηκαν από τις χιονοθύελλες και τις απεργίες του πρώτου 3μήνου. Σε συνέχεια του αντίκτυπου αυτών των απρόσμενων γεγονότων, το κόστος ανά θέση επιβάτη μειώθηκε κατά 1.2%. O καλός έλεγχος κόστους έχει ως αποτέλεσμα το κόστος ανά μονάδα να μειωθεί σε όλα τα επίπεδα, με εξαίρεση τα έξοδα του πληρώματος, όπου η easyJet έχει επενδύσει για τη βελτίωση της επιχειρησιακής σταθερότητας και ευελιξίας
Βελτίωση των περιθωρίων στην τήρηση χρόνου των αναχωρήσεων και αφίξεων (on time performance – OTP), Σημαντική επίδραση στο δεύτερο τρίμηνο, η οποία κατά μέσο όρο έφτασε το 81%, σε σύγκριση με το 66% του προηγούμενου έτους
Δυναμικά θετική παραγωγή ταμειακών ροών με μετρητά και καταθέσεις να αυξάνονται εντός του εξαμήνου από 265 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας σε 1,437 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας (εξαιρουμένων των περιορισμένων σε μετρητά των 111 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας). Καθαρές ταμειακές ροές 220 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας στις 31 Μαρτίου 2011.
Οι προκράτησεις είναι ανάλογες με το προηγούμενο έτος. Με σχεδόν τις μισές καλοκαιρινές θέσεις να έχουν ήδη αγοραστεί. Τα συνολικά έσοδα ανά θέση (με σταθερό νόμισμα) για το δεύτερο εξάμηνο είναι λίγο πιο πάνω από πέρσι.
Η Carolyn Mc Call, CEO της easyJet, σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα τα ακόλουθα:
«Οι τελευταίοι έξι μήνες υπήρξαν δύσκολοι, καθώς το κόστος των καυσίμων ανέβηκε κατακόρυφα, ενώ παράλληλα η συμπεριφορά των καταναλωτών εμφανίστηκε ιδιαίτερα επιφυλακτική και τέλος, οι επιβάτες επωμίστηκαν τις δυσάρεστες επιπτώσεις των φόρων. Παρόλη τη δύσκολη περιρρέουσα ατμόσφαιρα, έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο στη διάρκεια των τελευταίων 6 μηνών όσον αφορά την εφαρμογή της στρατηγικής, όπως αυτή σχεδιάστηκε κατόπιν της αξιολόγησης της εταιρίας τον περασμένο χρόνο. Η ομάδα διοίκησής μας έχει ανασυνταχθεί και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε το δίκτυό μας και να διαμορφώνουμε τη συχνότητα των πτήσεών μας, ανάλογα και με το ποιοι προορισμοί είναι ελκυστικοί για τους επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Επιπλέον, έχουμε χρησιμοποιήσει την εμπορική ελευθερία που έχουμε εξασφαλίσει μέσω του brand license agreement και έχουμε σημειώσει πρόοδο στον έλεγχο κόστους. Η λειτουργία μας είναι υγιής και είμαστε σε θέση να υλοποιήσουμε με επιτυχία το καλοκαιρινό πρόγραμμα των δρομολογίων μας.»