Home Exhibitions Νέα πνοή στην εκθεσιακή συμμετοχή από το Δήμο Μυκόνου Απόλυτα μετρήσιμα πλέον...

Νέα πνοή στην εκθεσιακή συμμετοχή από το Δήμο Μυκόνου Απόλυτα μετρήσιμα πλέον τα αποτελέσματα από τις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις

FITUR-Madrid-συμμετοχή-στην-κλήρωση-για-δωρεάν-διαμονήΜε πληθώρα δημοσιευμάτων και ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές αναφορές στα Μέσα Ενημέρωσης του εξωτερικού συνοδεύτηκαν οι συμμετοχές του Δήμου Μυκόνου στις διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού στο Λονδίνο, τη Μαδρίτη, το Μιλάνο, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο, τη Μόσχα και το Γκέτεμποργκ. 
Παράλληλα, μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες για παροχή φιλοξενιών στο νησί, δημιουργήθηκε, για πρώτη φορά, ηλεκτρονική βάση δεδομένων με πάνω από 4.000 ονόματα εμπορικών και άλλων επισκεπτών των Μυκονιάτικων περιπτέρων που τέθηκαν στη διάθεση των επαγγελματιών του νησιού για ενίσχυση των επαφών .
Το όλο «εγχείρημα» ανήκει στην εταιρία MTC GROUP, συμβούλου του Δήμου, που έκανε χρήση όλων των σύγχρονων μεθόδων προσέγγισης των αγορών, ώστε να εξασφαλιστούν μετρήσιμα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα:
Ι. Προεργασία επαφών – Αποστολή email blast  σε επικαιροποιημένη λίστα Tour Operators, που παρείχαν τα γραφεία του ΕΟΤ –  στις αγορές που ήταν εφικτό –  και follow up για την πρόσκληση πρακτόρων στο περίπτερο και τη δοκιμή τοπικών εδεσμάτων (πχ. MITT)
ΙΙ. Στοχευμένες επαφές. Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με travel specialists και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ανά αγορά. Για την επιτυχία των επαφών έγινε αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου εργαλείου όπως το “ftp”. Σε πολλές περιπτώσεις η παρουσία του Δήμου έγινε αισθητή για τον τεχνοκρατικό τρόπο παρουσίασης, πράγμα που προκάλεσε συνεντεύξεις και δημοσιεύματα. Χαρακτηριστική η περίπτωση της MITT, όπου μία εκ των πιο έγκριτων εφημερίδων της Μόσχας ανέφερε πως «από Ελληνικής πλευράς συμμετείχε η Κρήτη, η Ρόδος και άλλοι προορισμοί, την παράσταση όμως έκλεψε η Μύκονος με νέα εργαλεία μάρκετινγκ όπως το ftp». 
ΙΙΙ. Διοχέτευση των επαφών στην τοπική αγορά. Στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών, παρουσιάστηκε κατάλληλα ο προορισμός σε κάθε ενδιαφερόμενο επισκέπτη των περιπτέρων, ενώ παράλληλα υπήρξε φροντίδα για τη προώθηση των συνεργασιών με τους Μυκονιάτες ιδιώτες που είχαν επιτόπια παρουσία σε κάθε έκθεση. Σημαντικός είναι ο μηχανισμός πληροφόρησης που οργανώθηκε, ώστε το σύνολο των επαφών ανά αγορά να αποσταλεί στους τουριστικούς φορείς του νησιού, αλλά και σε πληθώρα τοπικών ιδιωτών, σύμφωνα με τις επίσημες  διαθέσιμες πηγές.  
IV. Ενιαία προωθητική ενέργεια – Διενέργεια διαγωνισμού ανά αγορά με δώρο πολυήμερη διαμονή στο νησί. Στόχος η συγκέντρωση database με στοιχεία επικοινωνίας που μπορούν να αξιοποιηθούν ποικιλοτρόπως από το Δήμο και τους ιδιώτες. Εκτιμάται, πώς πάνω από 4.000 email έχουν καταγραφεί και συγκεντρωθεί σε ηλεκτρονικές λίστες προς διάθεση και εκμετάλλευση.
V. Οργάνωση παράλληλων ενεργειών. Ανάλογα με την κάθε αγορά, επιπλέον ενέργειες έλαβαν χώρα και έκαναν ξεχωριστή την εκθεσιακή συμμετοχή αποκομίζοντας πρόσθετα οφέλη. Ενδεικτικά, στη Νέα Υόρκη οργανώθηκε «Mykonos Party» στο περίπτερο, με γνωστό DJ των clubs της Μυκόνου, γεγονός που έφερε ενθουσιασμό, προκάλεσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών αλλά και πολλών MME.  Στο Βερολίνο, σε ειδική δεξίωση,  έγιναν συναντήσεις με την συντακτική ομάδα του Αμερικανικού «Conde Nast Traveler», που βραβεύει τη Μύκονο κάθε χρόνο. Στη Μόσχα, η συμμετοχή ενισχύθηκε με την παρουσία της εταιρίας «KMG» εξειδικευμένης σε θέματα προβολής στη Ρωσία που έδωσε  επιπλέον ώθηση στη διενέργεια επαφών με tour operators. Στο Μιλάνο , στο πλαίσιο των ενεργειών του Γραφείου ΕΟΤ Μιλάνου, διασφαλίστηκε αποκλειστικά η διανομή της σακούλας της Μυκόνου στα καταστήματα της “elite” συνοικίας της Brera, μαζί με λοιπό προωθητικό υλικό και παράλληλα διενεργήθηκαν στοχευμένες επαφές στο workshop που οργανώθηκε μία μέρα πριν την έναρξη της έκθεσης «BIT». Στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της παρουσίας της Μυκόνου στο διεθνές συνέδριο με κεντρικό θέμα το Γαστρονομικό Τουρισμό, προβλήθηκε η Μύκονος με εξειδικευμένο διαφημιστικό concept  «Να σεφιλέψουμε;» έχοντας ως στόχο την ανάδειξη της παράδοσης κα των σύγχρονων γαστρονομικών τάσεων, της τοπικής κουζίνας.   
VI. Μηχανισμός follow up. Οι επαφές που δημιουργήθηκαν, καταγράφτηκαν με συγκεκριμένα σχόλια για να αποσταλούν  ηλεκτρονικά στην ιδιωτική πρωτοβουλία της Μυκόνου. Παράλληλα, απεστάλη ευχαριστήριο email στους επαγγελματίες επισκέπτες των εκθέσεων, επισημαίνοντας τη δυνατότητα άμεσης εξυπηρέτησης κάθε αιτήματος. Το σκεπτικό είναι η καλλιέργεια των σχέσεων για την σύσφιξη των επαφών, την επιτάχυνση των συνεργασιών με τους ιδιώτες της Μυκόνου, το «άνοιγμα» των αγορών και τη μεγαλύτερη διείσδυση μέσα από τα πρακτορεία που εξειδικεύονται σε μορφές τουρισμού όπως το Luxury Tourism  ή/και  επιδιώκουν τη δημιουργία απευθείας συνδέσεων με τη Μύκονο μέσω charter.

Exit mobile version