Οι μέρες πλησιάζουν και τα βλέμματα όλων όσων ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχουν στραφεί στα Βόρεια του νομού Χαλκιδικής και συγκεκριμένα στον Χολομώντα.
Την Κυριακή 20 Μαρτίου ξεκινάει η αγωνιστική χρονιά στην Βόρεια Ελλάδα με το επετειακό Ράλλυ Θερμαϊκού να κλείνει τα 40 χρόνια συνεχούς παρουσίας στα δρώμενα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Τον αγώνα θυμόμαστε από το 1969 έως και το 2004 να προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ραλλύ και ανοίγει πολλές φορές την αυλαία του Πρωταθλήματος. Τον θυμόμαστε σε ασφάλτινες αλλά και σε χωμάτινες επιφάνειες, με 20 συμμετοχές αλλά και με 82. Φέτος, παρά τις συγκυρίες, τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή είναι 28 μεν πολύ ενδιαφέροντα δε.
Πρώτοι στην λίστα συμμετοχών φιγουράρουν οι Pazonen – Καράσο με Citroen C2 R2 και όλοι αναμένουμε να δούμε την απόδοση του ταχύτατου Πάζη με το νέο αγωνιστικό. Οι Κωνσταντίνου –Σαρητσόγλου ξεπέρασαν τα όποια μικροπροβλήματα του Peugeot 206 Kit Car και είναι πανέτοιμοι να δώσουν τον καλύτερο εαυτό. Ακολουθούν οι Μπεσλίδης – Νάνος οι οποίοι μας έχουν συνηθίσει σε σταθερές αποδόσεις και καλούς τερματισμούς με το πανέμορφο με VW Golf GTi. Αμέσως μετά οι Μαυροδής – Κεχαγιάς με τον Μαυροδή να έχει κερδίσει το περσινό αγώνα με το Mitsubishi Evo IX. Μια μικρή έκπληξη αποτελεί το επόμενο πλήρωμα αφού στα μπάκετ του Mitsubishi Evo IX θα δούμε στον πρώτο τους αγώνα τον πατέρα και γιο Τόψη. Ακολουθούν οι Τσαμπάζης-Αλεξιάδης, ένα πλήρωμα που είδαμε για πρώτη φορά πέρσι σε αγώνα ραλλύ. Ο Τζαμπάζης προέρχεται από τον χώρο των ντράκστερ, άλλαξε όμως σε αναβάσεις για να τον κερδίσουν οι πιο απαιτητικοί αγώνες ραλλύ. Ως χορηγός του αγώνα το Mitsubishi Evo Χ κοσμεί και την αφίσα του αγώνα. Το δεύτερο πλήρωμα όπου πατέρας και γιός δίνουν το παρών είναι ο Θωμάς και Δημήτρης Μανωλόπουλος με το γνωστό σε όλους πλέον Renault 5t Maxi. Τους Βάτσο – Θεοφανίδη πρωτοείδαμε με το Renault Clio RS στην παρθενική του εμφάνιση στο περσινό Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Υποθέτουμε και ελπίζουμε πως έχει υπάρξει εξοικειώσει με το αγνωστικό και πως το πλήρωμα θα δώσει θέαμα και θα γράψει κορυφαίους χρόνους. Πρώτη εμφάνιση μετά την άτυχη στιγμή στο περσινό Ράλλυ Θερμαϊκού τα αδέρφια Κωνσταντινίδη με το πανέμορφο και εντυπωσιακό Citroen ZX Kit Car. Χωρίς σχόλια το πλήρωμα Καραβασίλης-Κολλαράς που στα πάτρια εδάφη θα κυνηγήσουν έναν καλό τερματισμό στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Στην συνέχεια βρίσκουμε τον Ανδρεάδη ο οποίος μετά από μια κακότυχη χρονιά έρχεται ξανά στο προσκήνιο με συνοδηγό τον νεαρό Μαυρίδη και το VWGolf II ελπίζουμε πιο αξιόπιστο. Οι Σανιδάς- Τριανταφύλλου, Τρατσέλας-Μικρούλης, Αργυρίου Γκάλφας και Ξενοκώστας – Ρόμπος θα παρατάξουν τα Peugeot 106 δίνοντας ανελέητη μάχη στην κατηγορία Α6. Συνεπής στο ραντεβού τους στις διοργανώσεις του Α.Ο.Θ. οι Μπαξεβανάκης – Ρεντζούλης με Honda Civic Type R και οι Λάκης – Καμζέλης με το Opel Manta έτοιμο για πλαγιολισθήσεις στα ορεινά της Χαλκιδικής. Επόμενη συμμετοχή αυτή του πολυπρωταθλητή Κώστα Αναγνωστάκη με τον Ανδρέα Χάψα και το Suzuki Swift Sport ο οποίος συνδυασμός επιχειρήθηκε και το 2010 χωρίς όμως να πραγματοποιηθεί. Σειρά έχουν οι Τρύφος – Θεοφανίδης με Citroen Saxo, οι Κυπαρισσάς – Τσακίρης με το Peugeot 106 αναβαθμισμένο σε S16, οι Πατσιάς – Τερζόπουλος με τον αντιδήμαρχο Μενεμένης να οδηγεί το γνωστό σε όλους ασημί Renault Clio Williams. Οι Βελέζης – Μαύρος αποδεικνύουν έμπρακτα την αγάπη τους προς το άθλημα δηλώνοντας συμμετοχή με το μοναδικό Α5, ενώ χαρά είναι που βλέπουμε τους Παπακυριακού – Μόσχο να αγωνίζονται με Seat Ibiza Gti. Στο τιμόνι του λευκού Peugeot 106 S16 ο sportsman και πολύτεκνος Ταυλίκος ενώ στο δεξί μπάκετ συνοδηγός και κυρίως φίλος ο Τάτσιος. Το γνωστό δίδυμο ακολουθούν δύο Citroen, μια Xsara με πλήρωμα τους Τριχίδη – Γεωργούση, προετοιμασίας Αφοί Κωνσνταντινίδη και ένα Saxo με πλήρωμα τους Βασταρδή Τσιτσιγιάννη από τον Βόλο, συμμετοχή της οποίας ηθικός αυτουργός είναι ο Γιάννης Κωνσταντινίδης. Τα τελευταία δύο πληρώματα στον πίνακα συμμετοχών είναι οι ιδιαίτερα αγαπητοί Σταύρος και Γιάννης Κούκας με Ford Escort RS 2000 MK5 και οι νεαροί αλλά γρήγοροι Σαμαράς – ARMAKI με Nissan Note.
Αυτά είναι λοιπόν τα 28 πληρώματα τα οποία θα μπουν στην ιστορία των αγώνων ως οι συμμετοχές που τίμησαν τον Α.Ο.Θ. στο επετειακό 40ο Ράλλυ Θερμαϊκού .