ο 2011 έτος εσωτερικής αναδιάρθρωσης: νέα καθήκοντα, ίδιοι στόχοι:
Απόλυτη Ικανοποίηση Πελατών
Για περισσότερα από 60 χρόνια, η Lufthansa AG είναι μια αεροπορική εταιρία παγκόσμιας εμβέλειας. Αποτελείται από περισσότερες από 400 θυγατρικές και συνεργαζόμενες εταιρίες. Επί του παρόντος, ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε πέντε επιχειρησιακούς τομείς: Όμιλος Επιβατικών Αερομεταφορών/ Passenger Airline Group (κύριος πυρήνας στρατηγικής), Logistics, Maintenance, Repair and Overhaul (MRO)/ Συντήρησης, Επισκευής και Επιθεώρησης, IT Services, Τροφοδοσία/ Catering.
Η Lufthansa Passenger Airline Group, που παρουσιάζεται σήμερα, αποτελείται από πέντε κορυφαίες αεροπορικές εταιρίες και συγκεκριμένα τη Lufthansa German Airlines (συμπερ. των Lufthansa Regional και Lufthansa Italia), Austrian Airlines, Brussels Airlines, British Midland και SWISS, διαμορφώνοντας ένα ισχυρό και ποιοτικό δίκτυο που συνδέει την Ελλάδα με 8 κύριους κόμβους: Φρανκφούρτη/Main, Μόναχο, Ζυρίχη, Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο/ Heathrow και Γενεύη. Συνολικά, o Όμιλος Lufthansa εξυπηρετεί περισσότερους από 274 προορισμούς σε 104 χώρες και 4 ηπείρους, πραγματοποιώντας 19 καθημερινές πτήσεις από την Ελλάδα. Το 2010 διακίνησε περισσότερους από 90 εκατομμύρια επιβάτες!!
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος Lufthansa εκπροσωπείται από τη Lufthansa και τη SWISS, ενώ η Lufthansa German Airlines είναι General Sales Agent για τις εταιρίες Austrian Airlines, British Midland και Brussels Airlines.
Ο κύριος Paulo Yoshikawa, Γενικός Διευθυντής Lufthansa για την Ελλάδα και την Κύπρο, μιλά με υπερηφάνεια για τα θετικά αποτελέσματα της εταιρίας: “Αναμφίβολα, το 2010 ήταν ένα έτος προκλήσεων και κρίσεων σε πολλούς τομείς. Ο Όμιλος Lufthansa ακολούθησε μια προσεκτική και καλά σχεδιασμένη πολιτική και σήμερα τα θετικά αποτελέσματα είναι εμφανή: η εταιρία βασίζεται σε σταθερή οικονομική δομή, αποδίδοντας αποτελέσματα άνω του μετρίου στον τομέα της αεροπορικής βιομηχανίας στην Ευρώπη. Ο δεδηλωμένος στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και να επεκτείνουμε τη θέση μας ως κορυφαίος αερομεταφορέας της Ευρώπης ακόμη και σε περιόδους κρίσης και να προσφέρουμε ένα παγκόσμιο προϊόν που καλύπτει το κύριο ρεύμα από την Ελλάδα προς τον κόσμο. Παράλληλα, το 2011 θα πρέπει να δώσουμε έμφαση στα εξής: να προσφέρουμε βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες, άρτια τεχνολογικά αεροσκάφη, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών εδάφους και αέρος, σε όλους τους τομείς. Παράλληλα με τις επενδύσεις μας σε προϊόντα και υπηρεσίες, θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε το πρόγραμμα εξοικονόμησης δαπανών και αποδοτικότητας, μέσω συνεργιών με τους συνεταίρους μας και βελτιώνοντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες”.
Νεοδιορισθέντες διευθυντές στην Ομάδα της Lufthansa στην Αθήνα
Η ομάδα στελεχών του Ομίλου Lufthansa αντιπροσωπεύει και συμβολίζει τους μακροπρόθεσμους στόχους και σκοπούς του ομίλου: εξαιρετικές υπηρεσίες, αξιόπιστο στόλο και καινοτόμες ιδέες που εμπλουτίζουν την ταξιδιωτική εμπειρία. Η επέκταση του Ομίλου Lufthansa Group ακολουθείται από εσωτερική αναδιάρθρωση, για καλύτερα και αποδοτικότερα αποτελέσματα. Παλαιά πρόσωπα, ανανεωμένες αρμοδιότητες, εμπλουτισμένοι ρόλοι. Η ομάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ και έτοιμη να αντιμετωπίσει όλες τις νέες προκλήσεις.
Ο κύριος Jimenez – Werner Marc προσχώρησε στην LSG, τον επιχειρησιακό τομέα τροφοδοσίας της Lufthansa στο αεροδρόμιο Tegel του Βερολίνου το 1985. Επί του παρόντος κατέχει τη θέση του Station Manager της Lufthansa στην Ελλάδα. Μαζί με όλα τα μέλη της ομάδας, που βρίσκονται στην οικογένεια της Lufthansa German Airlines για 20- 25 χρόνια – γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχει βαθιά γνώση και εμπειρία στο σταθμό- διαθέτουν σχεδόν 200 χρόνια αεροπορικής εμπειρίας. «Πέραν από το Business Lounge μας, όπου παρουσιάσαμε μεγάλες βελτιώσεις στο προϊόν μας και συγκεκριμένα στα προσφερόμενα γεύματα και την ποιότητα, αλλά και στο περιβάλλον, ο στόχος μας είναι να διατηρήσουμε το καλό ομαδικό πνεύμα, μαζί με την πάροχο μας υπηρεσιών Goldair και πιθανόν να πραγματοποιήσουμε κάποιες ελάχιστες ρυθμίσεις όπου έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις», όπως δηλώνει.
Ο κύριος Τζεβελέκος Κωνσταντίνος ξεκίνησε την εκπαίδευσή του στη Lufthansa German Airlines το 1992. Η πρώτη του θέση στην εταιρία ήταν πίσω από ένα γκισέ εισιτηρίων. Σήμερα, ως Διευθυντής Πωλήσεων του Ομίλου της Lufthansa στην Ελλάδα, μαζί με την έμπειρη ομάδα του, έχει ως στόχο να διατηρήσει τον Όμιλο Lufthansa και τις εταιρίες που τον απαρτίζουν (Lufthansa,Austrian Airlines, British Midland, Brussels Airlines και Swiss International Airlines) στην ηγετική θέση που ήδη έχει στην ελληνική αγορά, παρά την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα.
Ο κύριος Λαζαρίδης Αλέξανδρος κατέχει τη θέση Διευθυντή Πωλήσεων Ταξιδιωτικών Γραφείων για τη SWISS από το 2002, καθώς και για τη Lufthansa στην Ελλάδα από το 2006. Ο κύριος στόχος του κου Λαζαρίδη για την Ελληνική αγορά είναι να δημιουργήσει, διατηρήσει και προωθήσει την καλύτερη δυνατή εικόνα για τις εταιρίες SWISS και Lufthansa, προσφέροντας ένα αξιόπιστο και εξαιρετικό προϊόν, συνδυάζοντας όλες τις αξίες και αρχές ποιότητας και φιλοξενίας.
Η κυρία Λούβρου Θεοδώρα ξεκίνησε και αυτή από νωρίς τη συνεργασία της με τη Lufthansa Αθηνών, όπου διορίστηκε το 1988, καταλαμβάνοντας διάφορες θέσεις στη διάρκεια της μακρόχρονης θητείας της. Από τον Ιανουάριο του 2010 έχει τη θέση Service Team Manager και είναι υπεύθυνη για τις εταιρίες Lufthansa και bmi. “ Lufthansa Passenger Airline Group εστιάζει στην ποιότητα και την ικανοποίηση του πελάτη, που μπορούν να επιτευχθούν μόνο με ομάδες που έχουν κίνητρα και αρμοδιότητες. Ο κύριος στόχος μου είναι να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στου πελάτες μας στην Ελληνική αγορά, σε μια περίοδο που οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών διαρκώς μεταβάλλονται ”, εξηγεί η κυρία Λούβρου.
Η κυρία Ελένη Νικολή ξεκίνησε την καριέρα της στη Lufthansa το 1991, ως εκπαιδευόμενη. Το 2002 διορίστηκε Διευθύντρια Οικονομικών και Διοίκησης για την Ελλάδα και την Κύπρο και το 2009, ορίστηκε νόμιμη εκπρόσωπος της Lufthansa και Lufthansa Cargo στην Ελλάδα. Έκτοτε, κατέχει τη θέση Γενικής Διευθύντριας Οικονομικών και Ανθρωπίνων Πόρων στην Ελλάδα. Ο στόχος της είναι να αποτελέσει τον
αποκλειστικό Πάροχο Υπηρεσιών Λογιστικής, Ανθρωπίνων Πόρων και Επιχειρήσεων για όλες τις εταιρίες του Ομίλου Lufthansa σε Ελλάδα και Κύπρο (Lufthansa, Austrian Airlines, British Midland, Brussels Airlines και Swiss International Airlines,). “Κάτι τέτοιο θα επιτευχθεί αν καταφέρουμε όχι μόνο να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας στο ρόλο του επιχειρησιακού συνεργάτη και κάποιου που μας ωθεί σε νέες προκλήσεις, αλλά και στο να δίνουν αξία στα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες”, δηλώνει.
Η κυρία Χάιδω Σπαγγούρου είναι ένα από τα μακροβιότερα στελέχη της ομάδας της Lufthansa από το 1988, όταν ήρθε για πρώτη φορά μετά την ενδελεχή εκπαίδευσή της. Η καριέρα της στο marketing ξεκίνησε νωρίς, ως Υπεύθυνη Marketing για τη Lufthansa Cargo και σήμερα είναι Διευθύντρια Marketing & Business Development του Ομίλου Lufthansa στην Ελλάδα (Lufthansa, Austrian Airlines, British Midland και Brussels Airlines) Στις δηλώσεις της τονίζει τα εξής: “Εστιάζοντας στον πελάτη, πιέζουμε ενεργά προς μια ισχυρή θέση των εταιριών του Lufthansa Passenger Airline Group στην αγορά. Εξασφαλίζουμε την ποιότητα παράλληλα με την αλυσίδα αξιών, εστιάζοντας στην καινοτομία– ειδικά σε υπηρεσίες e-fly, ανάπτυξη προϊόντος και ποιότητα στην παροχή των υπηρεσιών, προς όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες”.