Η Etihad Airways και η Engine Alliance υπέγραψαν συμφωνητικό για την αγορά κινητήρων GP7200 προς ενίσχυση των 10 αεροσκαφών Airbus A380 και συμφωνητικό μακράς διάρκειας για τη Διαχείριση Στόλου σχετικά με τη συντήρηση, επισκευή και επιθεώρηση των μηχανών. Οι συμφωνίες είναι αξίας $1,5 δισεκατομμυρίων (USD).
«Η Engine Alliance είναι περήφανη που έχει την Etihad ως πελάτη της και που της παρέχει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα στήριξης για την κάλυψη των αναγκών της» τόνισε η Πρόεδρος της Engine Alliance, Mary Ellen Jones.
Ο James Hogan, Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways, τόνισε: «Οι κινητήρες GP7200, που μας παρέχει η Engine Alliance μέσω αυτής της συμφωνίας, θα προσφέρουν σημαντική αποδοτικότητα των καυσίμων και βελτιστοποίηση του κόστους για τα πρώτα αεροσκάφη Airbus A380 της Etihad, όταν αυτά προστεθούν στον στόλο μας από το 2014.
«Οι λειτουργικοί, περιβαλλοντικοί και οικονομικοί συντελεστές των κινητήρων GP7200 είναι ιδανικοί για τα Α380, και τα αεροσκάφη αυτά καθώς και οι κινητήρες θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στα μελλοντικά φιλόδοξα πλάνα επέκτασης της Etihad τα επόμενα χρόνια.
Ο κινητήρας GP7200 είναι ο κορυφαίος κινητήρας για τα αεροσκάφη Α380 με 19 GP7200 σε Α380 ήδη σε λειτουργία και ακόμα 109 υπό παραγγελία. Η Emirates και η Air France λειτουργούν σήμερα κινητήρες GP7200 στα αεροσκάφη A380. Άλλοι χρήστες των κινητήρων GP7200 είναι η Korean Air, η οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία του Α380 τον Ιούνιο, η Air Austral και η International Lease Finance Corporation (ILFC).
Η Engine Alliance είναι 50/50 κοινοπραξία μεταξύ της General Electric (NYSE:GE) και της Pratt & Whitney, μία μονάδα της United Technologies Corp. (NYSE:UTX). Ο κινητήρας GP7200 είναι το αποτέλεσμα των καινοτομιών των συνδυασμένων τεχνολογιών για επιτυχημένους κινητήρες ευρείας ατράκτου των εταιρειών που την αποτελούν: ο GE90 και ο PW4000. Ο GP7200 χρησιμοποιεί την εμπειρία πάνω από 25 εκατομμυρίων επιτυχημένων πτήσεων με τους συμβατικούς κινητήρες και ενσωματώνει τη νέα τεχνολογία για να παράγει τον πιο αθόρυβο και τον πιο αποδοτικό από πλευράς καυσίμων κινητήρα για το Α380. Ο GP7200 είναι πιστοποιημένος στα 340 kN ώθησης και έχει δυνατότητα να παράγει δύναμη πάνω από 363 kN. Οι εκπομπές του είναι κάτω από τους ισχύοντες σήμερα και προβλεπόμενους κανονισμούς.
Στα μέλη του Προγράμματος Κινητήρων GP7200 συμπεριλαμβάνονται οι SNECMA (Γαλλία), Techspace Aero (Βέλγιο) και MTU Aero Engines (Γερμανία). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Engine Alliance, επισκεφθείτε το www.enginealliance.com.