Ανακοινώθηκε από το Visitbritain η πρόθεση τους να αναδιοργανώσουν τις δραστηριότητες marketing που θα τους βοηθήσουν να φέρουν εις πέρας την τετραετή παγκόσμια καμπάνια, χρησιμοποιώντας τα μεγάλα γεγονότα που θα πραγματοποιηθούν στη Βρετανία τα επόμενα χρόνια – ο Βασιλικός Γάμος, η 60ή επέτειος βασιλείας της Βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ, οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες – προκειμένου να αυξηθούν κατά 2δις λίρες τα έσοδα από τους τουρίστες και να δημιουργηθούν 50.000 νέες θέσεις εργασίας. Οι οργανωτικές αλλαγές βέβαια συμβαδίζουν με την κατά 34% μείωση του προϋπολογισμού, όπως ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο 2010. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μείωση ενεργειών, δραστηριοτήτων και του αριθμού των αγορών όπου έχουν παρουσία για να διασφαλίσουν ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι οικονομικοί πόροι θα τοποθετηθούν στο marketing.
Βασικά σημεία των αλλαγών είναι:
Η κεντρική ομάδα marketing θα επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση της παγκόσμιας καμπάνιας marketing, στοχεύοντας σε συνεργασίες και key account management με εμπορικούς συνεργάτες. Digital και social media, δημόσιες σχέσεις, marketing και σχέση με τα ενδιαφερόμενα μέλη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2012, παραμένουν προτεραιότητα.
Οι διαδικτυακές ικανότητες τους επιτρέπουν να διατηρήσουν μια παγκόσμια παρουσία σε ιστοσελίδες καταναλωτών, πρακτόρων και μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά θα μειώσουν την παρουσία τους από 35 σε 21 αγορές, βασισμένες σε 24 πόλεις. Οι προτεινόμενες αγορές είναι Αμερική (Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες), Καναδάς, Βραζιλία, Αυστρία (διαχείριση από το Βερολίνο), Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρωσία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία (διαχείριση από το Βερολίνο), Αυστραλία, Κίνα (Σαγκάη, Πεκίνο, Χονγκ Κονγκ**), Ινδία (Μπάνγκαλορ, Μουμπάι, Δελχί), Ιαπωνία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι).