Home Airlines News Business Traveller Awards: Διπλή διάκριση για τη Lufthansa

Business Traveller Awards: Διπλή διάκριση για τη Lufthansa

LufthansaΟι τακτικοί επιβάτες επιλέγουν πρώτη τη Lufthansa σε δύο κατηγορίες: “Best Business Class σε Γερμανία/ Ευρώπη” και “Best Airline Website για Business Travellers”

Greek Island Domestic Sea Schedules / Ferry Schedules

Οι αναγνώστες της γερμανικής έκδοσης του περιοδικού Business Traveller κατάταξαν πρώτη τη Lufthansa σε δύο κατηγορίες για το 2010. Σε έρευνα που διεξήγαγε το περιοδικό σε περίπου 2000 αναγνώστες, η Lufthansa συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία για τις εξαιρετικές της υπηρεσίες από την πλειονότητα των ερωτηθέντων, καταλαμβάνοντας για δύο φορές την κορυφή στους πίνακες ανακοινώσεων.
Εκτός της νίκης στην κατηγορία “Best Business Class on German and European Routes“ («Καλύτερη Business Class σε Γερμανία και Ευρώπη»), ο μεγαλύτερος Γερμανικός αερομεταφορέας διακρίθηκε στην κατηγορία “Best Airline Website for Business Travellers” («Καλύτερη ιστοσελίδα για επιχειρηματίες ταξιδιώτες»). Δεν είναι η πρώτη φορά που βραβεύεται η ιστοσελίδα www.lufthansa.com της εταιρίας. Οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες εκτιμούν τη Lufthansa  και για τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας.
Ο Stefan Schuermann, Επικεφαλής της Lufthansa στον τομέα Lufthansa Product Management European Traffic παρέλαβε το βραβείο στο ξενοδοχείο Hilton στη Φρανκφούρτη την περασμένη Παρασκευή.
Τα πολύτιμα βραβεία στον τομέα επιχειρηματικού ταξιδιού απονέμονται τα τελευταία 20 χρόνια. Σε ετήσια σφυγμομέτρηση αναγνωστών που διεξήχθη από ανεξάρτητη εταιρία έρευνας αγοράς για λογαριασμό του περιοδικού Business Traveller Deutschland, οι αναγνώστες του περιοδικού αξιολογούν εταιρίες από πέντε διαφορετικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας. Στη βάση της ψηφοφορίας, απονέμονται βραβεία σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων καθώς και σε μεμονωμένα ξενοδοχεία και αεροδρόμια.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.