Στο συνέδριο “IMIC2011: Δίνοντας αξία στην εμπειρία του φαγητού” που θα πραγματοποιηθεί 2-3 Φεβρουαρίου 2011, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών (Μέγαρο Μουσικής) οι ομιλίες θα κινηθούν σε πέντε βασικούς άξονες: ταυτότητα και μάρκετινγκ, αυθεντικότητα και καινοτομία, δίκτυα και επικοινωνία, δημιουργία και προσφορά, βιωσιμότητα και ποιότητα.
Παραθέτουμε το ενημερωμένο πρόγραμμα και των δύο ημερών του Συνεδρίου
[ipaper id=47693197 key=key-1gqhq268vacxdht3msri width=460 height=650 mode=slide]