Εμπλουτισμένη με ειδικές προωθητικές και άλλες ενέργειες θα είναι και αυτή τη χρονιά η συμμετοχή του Δήμου Μυκόνου στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
Μετά την έκθεση World Travel Market του Λονδίνου και την PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη, πέρυσι το Νοέμβριο, το νησί εγκαινίασε την εκστρατεία προβολής του φέτος με την συμμετοχή του στη FITUR στη Μαδρίτη, που άνοιξε τις πύλες τη Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου και θα διαρκέσει ως την Κυριακή. Σύμφωνα με απόφαση του Δήμου, ακολουθούν το επόμενο δίμηνο, η ΒΙΤ στο Μιλάνο, το Travel Show των New York Times στη Νέα Υόρκη, η ΙΤΒ στο Βερολίνο, η ΜΙΤΤ στη Μόσχα και η TUR στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας.
Σε όλες τις εκθεσιακές συμμετοχές θα ακολουθηθεί η ίδια σειρά ενεργειών με τη φροντίδα της MTC GROUP Consulting με την οποία συνεργάζεται ο Δήμος. Πρόκειται για ένα διαδραστικό concept που έχει εναρμονιστεί με τις σύγχρονες μεθόδους “destination marketing” και περιλαμβάνει, εκτός από τη στελέχωση των περιπτέρων με εξειδικευμένο προσωπικό, τις ακόλουθες ενέργειες:
Επικοινωνία και προεργασία για τη διαχείριση των κλαδικών επαφών με ετοιμασία ειδικών press kits που αναφέρουν τα πιο πρόσφατα νέα του Δήμου (νέο φυλλάδιο, ειδικό διαδικτυακό ftp για τους συντάκτες με πλούσιο φωτογραφικό υλικό κλπ). Η νέα υπηρεσία FTP του Δήμου Μυκόνου παρέχει τη δυνατότητα σε όλους, ταξιδιώτες, δημοσιογράφους, και επαγγελματίες του Tουρισμού, να «ανακαλύψουν» τις ομορφιές του νησιού, μέσα από το πλούσιο φωτογραφικό αρχείο και τις αναλυτικές πληροφορίες της για το νησί. Οι φωτογραφίες και τα κείμενα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για δημοσίευση σε ΜΜΕ, με απλές προϋποθέσεις και χωρίς επιπλέον υποχρεώσεις ή επιβαρύνσεις.
Προβολή της εκθεσιακής συμμετοχής με αποστολή Δελτίου Τύπου στα ελληνικά ΜΜΕ.
Διανομή του νέου φυλλαδίου – οδηγού για τη Μύκονο, που αναδεικνύει το συνολικό τουριστικό “προϊόν”. Το αναλυτικό φυλλάδιο φέρει τον τίτλο «Έχεις χρόνο για τη Μύκονο και την… άλλη Μύκονο!» επεκτείνοντας την ήδη επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια “Έχεις χρόνο”. Παράλληλα, διανέμονται και όλα τα υπόλοιπα φυλλάδια καθώς και πληροφοριακό υλικό για τη Δήλο.
Διενέργεια διαγωνισμού, μέσω διανομής προωθητικού υλικού εντός της έκθεσης, για δωρεάν διαμονές στο νησί, με στόχο την παροχή κινήτρων στους επισκέπτες του περιπτέρου. Ο διαγωνισμός διαφημίζεται και από ειδικό banner ύψους δύο μέτρων.
Στόχος είναι η καταγραφή των στοιχείων επικοινωνίας των εν δυνάμει επισκεπτών, των τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων για τη δημιουργία επώνυμου database. Με τον τρόπο αυτό, τα οφέλη κάθε εκθεσιακής συμμετοχής θα «συνεχιστούν» και πέρα από το χρονικό διάστημα πραγματοποίησής της με την εξυπηρέτηση των αιτημάτων των κλαδικών φορέων και την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Λεζάντα φωτογραφίας: Τακτική επισκέπτρια του περιπτέρου Της Μυκόνου, η Βασίλισσα Σοφία, έδειξε και εφέτος το ενδιαφέρον της για το νησί