Αρχική Hotels Για άλλη μια φορά ο τουρισμός έδωσε τονωτική ένεση στην τοπική αγορά...

Για άλλη μια φορά ο τουρισμός έδωσε τονωτική ένεση στην τοπική αγορά της Μαγνησίας

Για άλλη μια φορά ο τουρισμός έδωσε τονωτική ένεση στην τοπική αγορά της ΜαγνησίαςΗ διαφορά με τα προηγούμενα χρόνια και συγκεκριμένα με το 2009 είναι ότι αυτή τη φορά την ένεση τη χρηματοδότησαν οι ξενοδόχοι από τον τζίρο τους κατεβάζοντας τις τιμές προκειμένου να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο μπορούν.
“Σ’ αυτή την προσπάθεια δυστυχώς οι ξενοδόχοι του Νομού Μαγνησίας παραμένουνε μόνοι τους και παρακολουθούμε τους φορείς, που έχουν άμεσα οφέλη από την κατανάλωση των αγαθών ή των υπηρεσιών γύρω από τον τουρισμό, να μη συμβάλλουν σε καμία κατεύθυνση προσαρμογής στα δεδομένα, δεδομένου της οικονομικής συγκυρίας με ιδιαίτερη αναφορά στην οικονομική κρίση που ο Έλληνας δέχεται.” Τονίζουν οι υπεύθυνοι της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και συνεχίζοντας αναφέρουν πως
“Με μείωση τιμών από 15-20% στα υψηλής κατηγορίας καταλύματα, με μείωση τιμών από 25-40% στα χαμηλής κατηγορίας ξενοδοχεία, διαμορφώθηκε για την περίοδο των Χριστουγέννων ένα αρνητικό πρόσημο αναφορικά με πληρότητες και τζίρους.
Οι υψηλές κατηγορίες ξενοδοχείων, πάνω από 3***, συγκεντρώνουν κάλυψη διανυκτερεύσεων για ένα τριήμερο της τάξης του 80% κι αυτό συμβαίνει στους χειμερινούς προορισμούς, ενώ  οι χαμηλές κατηγορίες, 1*-2**-3***, διαμορφώνουν μια πληρότητα κάτω από 50%.”
Οι ξενοδόχοι της περιοχής είναι πεπεισμένοι ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορεί να αντιμετωπιστεί η προσέλκυση επισκεπτών μόνο με τις δικές τους δυνάμεις. Είναι μόνοι τους και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν αφενός μεν τα υψηλά κοστολόγια αφετέρου δε την πίεση που δέχονται από τους φορείς υποστήριξης μιας μικρής ή μεγάλης ξενοδοχειακής επιχείρησης. Επιπλέον έχει διαπιστωθεί ότι οι υπηρεσίες που παρέχονται από μπαράκια, ταβέρνες, σουπερ-μαρκετ κτλ. δεν έχουν δείξει την αντίστοιχη ευαισθησία στην σημερινή οικονομική συγκυρία τουλάχιστον στους τουριστικούς προορισμούς. Η μονόπλευρη προσπάθεια είναι λογικό ότι θα οδηγήσει σε μεγάλη συρρίκνωση του τζίρου και η οποία δεν θα αφορά μόνο το ξενοδοχείο.  
Καταλήγουν αναφέροντας πως “Οι προβλέψεις για την Πρωτοχρονιά είναι ελαφρώς καλύτερες και ευελπιστούν να γίνουν θετικές διορθωτικές κινήσεις για τους τζίρους των ξενοδοχείων.”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.