Η Lufthansa έχει σχεδιάσει εκ νέου τη σελίδα της ομάδας της στο Facebook έτσι ώστε να καταστήσει ευκολότερη την πρόσβαση των ανά τον κόσμο οπαδών της στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Η ανανεωμένη σελίδα στο www.facebook.com/lufthansa, οδηγεί τους νέους χρήστες στην επιλογή «Η Χώρα Σου», ώστε να επιλέξουν τη χώρα όπου διαμένουν. Έχοντας επιλέξει μια χώρα, οι φίλοι «προσγειώνονται» στην τοπική σελίδα της Lufthansa στο Facebook, όπου μπορούν να βρουν πληροφορίες σχετικά με τρέχουσες προσφορές και εκδηλώσεις, στη γλώσσα της χώρας επιλογής τους.
Στα πλαίσια της προσφοράς, η Lufthansa είναι η πρώτη εταιρία στη Γερμανία που συνεργάζεται με τη γερμανική εταιρία εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης και κινητής τηλεφωνίας, τη foursquare. Οι χρήστες που πραγματοποιούν check in σε τρεις διαφορετικές θέσεις “Wiesn“ μέσω της εφαρμογής foursquare μπορούν να αποκτήσουν κουπόνι αξίας €20 για την επόμενη κράτησή τους σε πτήση της Lufthansa.
Άλλη μια βελτίωση που θα ανακαλύψουν οι φίλοι του Facebook είναι η άνεση κράτησης εισιτηρίου απευθείας μέσω της Ομάδας της Lufthansa. Οι χρήστες δεν χρειάζονται πλέον να μεταβούν στην ιστοσελίδα www.lufthansa.com, αλλά μπορούν να εισάγουν απλά τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους απευθείας στη σελίδα της Ομάδας και να λαμβάνουν άμεσα μια συνολική εικόνα των διαθέσιμων ανταποκρίσεων και ναύλων. Αυτές οι υπηρεσίες διατίθενται αρχικά στις ΗΠΑ, τη Γερμανία, την Ινδία, τη Σουηδία, την Ισπανία, το Ην. Βασίλειο, την Ελλάδα, την Τουρκία και τα Ην. Αραβικά Εμιράτα. Μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς θα έχουν προστεθεί περισσότερες αγορές του εξωτερικού.
Η ανασχεδιασμένη σελίδα διευκολύνει επίσης την εύκολη πρόσβαση σε άλλες δραστηριότητες σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της Lufthansa στον υπόλοιπο κόσμο. Στο σύνδεσμο “Lufthansa” οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο επίσημο κανάλι της Lufthansa στο YouTube και σε άλλα προφίλ σε Twitter, RenRen, studiVZ ή XING, καθώς και στο ταξιδιωτικό εργαλείο MySkyStatus της Lufthansa’s.