Νικητές στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, αναδείχτηκαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ».
Ο Άρης Βωβός, πάντα με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX αποδείχτηκαν με διαφορά το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 7 από τις συνολικά 12 ειδικές διαδρομές και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος χωρίς ουσιαστική απειλή.
Δεύτεροι, με διαφορά μεγαλύτερη των 4 λεπτών πίσω από τους πρώτους, ακολούθησαν οι Protasov-Aftanaziv οι οποίοι αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρίσκονταν στην 3η θέση, επωφελήθηκαν από την εγκατάλειψη από κινητήρα των μέχρι και την ΕΔ10 δεύτερων, Solowow-Baran με Ford Fiesta S2000. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Tlustak-Skaloud στην πρώτη τους επαφή με το Skoda Fabia S2000 οι οποίοι επίσης επωφελήθηκαν από μια εγκατάλειψη, αυτή των Oleksowicz – Obrebowski στην ΕΔ10 από σπασμένο κιβώτιο στο Ford Fiesta S2000.
Στο Ελληνικό πρωτάθλημα Ράλλυ, στο οποίο κάθε ημέρα του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ προσμετρά ανεξάρτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και τη δεύτερη ημέρα νικητές αναδείχτηκαν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», με δεύτερους τους Θέμη Χαλκιά – Νίκο Μουζάκη με Subaru Impreza N12 και τρίτους τους Θανάση Τσίλη – Μάνο Αχτίδα με ακόμα ένα Lancer IX.
Η αυλαία του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ έπεσε με τον τερματισμό και την απονομή στην προβλήτα της Ιτέας, της πόλης που για δεύτερη χρονιά υποδέχτηκε τον ελληνικό γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.