Ξεκινά σήμερα η 1η Έκθεση Private-Label, η οποία διοργανώνεται από τη HELEXPO, 1- 3 Οκτωβρίου, στο εκθεσιακό κέντρο HELEXPO Palace, στο Μαρούσι Αττικής.Σύμφωνα με επίκαιρα στοιχεία της εταιρίας ερευνών Nielsen, τα private-label προϊόντα το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2010 κατέγραψαν αύξηση 9,6% των πωλήσεών τους (σε τεμάχια), όταν στα επώνυμα αποτυπώθηκε μείωση 1,9%. Επίσης, τα private-label διεύρυναν τις πωλήσεις τους κατά 5,1%, (περί τα 500 εκατ. Ευρώ) έναντι 2,2% μείωσης του τζίρου των επωνύμων (1,733 δισ. Ευρώ).
Ουσιαστικά το 30% των προϊόντων του καλαθιού της νοικοκυράς είναι πλέον private-label και η σχετική τάση βαίνει αυξανόμενη.
Η HELEXPO θέλοντας να προωθήσει τις ελληνικές παραγωγικές εταιρίες στην εγχώρια και διεθνή αγορά, προχώρησε στη διεξαγωγή της 1ης Έκθεσης Private-Label στην Ελλάδα, έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή πολλών μεγάλων εταιριών από τον κλάδο των τροφίμων, απορρυπαντικών, χαρτικών, καλλυντικών, ένδυσης κ.α..
Στόχος είναι να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα σε μια μεγάλη και εξειδικευμένη γκάμα ελλήνων και ξένων εμπορικών επισκεπτών, όπως αλυσίδες σούπερ-μάρκετ, χονδρέμποροι, ξενοδοχεία, εταιρίες διανομής κ.α..
Παράλληλα με την έκθεση, πραγματοποιείται την 1η Οκτωβρίου 2010 Ημερίδα με θέμα «Οι εξελίξεις στην αγορά των Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας», όπου εκπρόσωποι των μεγαλύτερων αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ της Ελλάδας θα ανταλλάξουν απόψεις με παράγοντες του κλάδου των τροφίμων και γενικότερα του λιανεμπορίου, σε μία προσπάθεια να καταγράψουν όλες τις τάσεις και τις μελλοντικές εξελίξεις γύρω από το ζήτημα των private-label.