Home Airlines News Η Travelport Εστιάζει στον Κλάδο της Φιλοξενίας – Δημιουργεί νέο ρόλο με...

Η Travelport Εστιάζει στον Κλάδο της Φιλοξενίας – Δημιουργεί νέο ρόλο με ειδικευμένες αρμοδιότητες

TravelportΗ Travelport, εταιρεία παροχής επιχειρηματικών υπηρεσιών στον παγκόσμιο ταξιδιωτικό κλάδο, ανακοινώνει την προαγωγή του Niklas Andréen στην θέση του Group Vice President, Hospitality and Partner Marketing. Με αρμοδιότητα στις μονάδες φιλοξενίας και διαφήμισης της Travelport σε παγκόσμιο επίπεδο, ο κ. Andréen  θα είναι επικεφαλής μίας ομάδας που θα συνεργάζεται στενά με προμηθευτές και πελάτες, για την παροχή καινοτόμων λύσεων στην φιλοξενία, τη διαφήμιση και την προβολή.

Η επένδυση στην δημιουργία της συγκεκριμένης ομάδας αποτελεί μέρος της συνεχούς στρατηγικής της Travelport  για την αύξηση της έμφασης της εταιρείας στον αναπτυσσόμενο κλάδο της φιλοξενίας, καθώς και για την παροχή ακόμα καλύτερων υπηρεσιών φιλοξενίας στους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο.

Ο κ. Andréen, ο προηγούμενος ρόλος του οποίου ήταν αυτός του Διευθύνοντος Συμβούλου της Travelport στην Ανατολική Ευρώπη και την Σκανδιναβία, αναλαμβάνει άμεσα τα νέα του καθήκοντα, με άμεσο προϊστάμενο τον Εμπορικό Διευθυντή (Chief Commercial Officer) της εταιρείας, Kurt Ekert.

Ο κ. Andréen ξεκίνησε την καριέρα του στην Travelport το 2003, έχοντας στο ενεργητικό του εκτενή εμπειρία τόσο στον ταξιδιωτικό κλάδο όσο και στην διοίκηση επιχειρήσεων, καθώς και εντυπωσιακά επιτεύγματα σε επίπεδο καινοτομίας και ανάπτυξης. Πιο πρόσφατα, σχεδίασε και υλοποίησε τα σχέδια της επέκτασης της Travelport στην Ρωσία και την Ανατολική Ευρώπη, περιοχές στις οποίες η εταιρεία δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία τελευταία, με αποκορύφωμα την πρωτοποριακή συνεργασία με το μεγαλύτερο εγχώριο σύστημα κρατήσεων (GDS) της Ρωσίας, Sirena Travel.

Σχολιάζοντας την προαγωγή του κ. Andréen, ο κ. Ekert δήλωσε: “Υπάρχει σημαντικό πεδίο για να παίξει η Travelport καταλυτικό ρόλο στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς, και πιστεύω ότι με τον Niklas Andréen στο τιμόνι θα κάνουμε γρήγορα τη μετάβαση από τον ρόλο του διανομέα σε αυτόν της στρατηγικής πλατφόρμας μάρκετινγκ για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.”

Exit mobile version