Home Αεροπορικά Νέα 12ο Συνέδριο «ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ» Αεροπορικός Τουρισμός

12ο Συνέδριο «ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ» Αεροπορικός Τουρισμός

εξ αριστερών κ Χρήστος Μπουκώρος, Βουλευτής ΝΔ, κ. Τζανέτος Φιλιππάκος, Γ. Γραμματέας Υπουργείου Εσωτερικών, κα Ευρυδίκη Κουρνέτα, Γ. Γραμματέας Τουρισμού, κ. Αντώνης Ζησιμάτος, Διευθυντής ΥΠΑΠΠΕΔ

Με ιδιαίτερη επιτυχία διεξήχθη για δωδέκατη φορά το επιστημονικό συνέδριο-θεσμός για τα αεροπορικά δρώμενα της χώρας μας, με θέμα: «ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ» στην Αθήνα. Το συνέδριο άνοιξε ο πρόεδρος της iForce Επικοινωνίες κ Φωκίων Ζαΐμης o οποίος ευχαρίστησε την οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου για την συνεχή στήριξη του συνεδρίου με πρωτοποριακά αλλά και φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο της πολιτικής αεροπορίας στην χώρα μας.

η Γενική Γραμματέας Τουρισμού κ. Ευριδίκη Κουρνέτα

Ιδιαίτερα ευχαρίστησε τις αεροπορικές εταιρείες χορηγούς Orange2Fly, μια ελληνικών συμφερόντων διεθνώς αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία και την Global Aviation μια κορυφαία ελληνική σχολή εκπαίδευσης πιλότων που διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο εκπαιδευτικών αεροπλάνων και εξομοιωτών πτήσεων στη χώρα μας και τις πλέον προηγμένες εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις στην Αθήνα και στο αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων, που στήριξαν το συνέδριο καθώς και την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την συνεχή παροχή της αιγίδας στο συνέδριο.

Ο κ. Χρήστος Λεοντόπουλος, Αντιπρόεδρος ΠΕΠ

Η παρουσία στο συνέδριο όλων των θεσμικών και επιστημονικών φορέων, εταιρειών και των πολιτικών κομμάτων της χώρας είναι ευτυχές γεγονός και αποδεικνύει ότι το συνέδριο είναι μια ανοικτή και προσβάσιμη από όλους πλατφόρμα παράθεσης ιδεών, σκέψεων και προβληματισμών για την επίτευξη τελικά μιας σύνθεσης απόψεων με ολοκληρωμένες προτάσεις προς τους αρμόδιους φορείς για να αναπτυχθεί σε υγιείς βάσεις ο αεροπορικός κλάδος της χώρας μας ο οποίος δυστυχώς ακόμα αντιμετωπίζει πολλά και ανούσια εμπόδια από την κρατική γραφειοκρατία και την έλλειψη πολιτικής βούλησης.

εξ αριστερών: κ. Παπάζογλου, Fraport, κα Καφετζή-Ραυτοπούλου, κ Φωκίων Ζαΐμης

Στο πρώτο μέρος του συνεδρίου έγινε μια γόνιμη ανταλλαγή απόψεων από διαφορετικές αφετηρίες, σε ένα θετικό όμως κλίμα και επήλθε κατανόηση και επί τόπου συμφωνία για την περαιτέρω διερεύνηση των θέσεων της Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων τόσο από τα αρμόδια υπουργεία όσο και από την Fraport για να ξεπερασθούν επείγοντα οικονομικά και γραφειοκρατικά εμπόδια για την γενική αεροπορία. Στις προσεχείς ημέρες θα συνεχισθεί η διαβούλευση προκειμένου να υπάρξει μια καλύτερη διαχείριση της γενικής αεροπορίας τόσο από την Fraport όσο και από την Πολιτεία γενικά.

Στην έναρξη του συνεδρίου απηύθυναν χαιρετισμό η Γενική Γραμματέας Τουρισμού κα Ευριδίκη Κουρνέτα, η οποία ευχαρίστησε θερμά τους διοργανωτές του συνεδρίου και αναφέρθηκε στην στήριξη που προσφέρει το Υπουργείο Τουρισμού με προσπάθειες που αποσκοπούν στην ανταλλαγή  τεχνογνωσίας και κατάθεση προτάσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Τα συμπεράσματα του συνεδρίου, μπορούν να συνεισφέρουν στην εθνική προσπάθεια για την κατάταξη της Ελλάδας  στους πέντε πρώτους διεθνείς ασφαλείς προορισμούς και τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Επίσης τόνισε ότι Τουρισμός και Αερομεταφορές δρουν συμπληρωματικά και αλληλοτροφοδοτούμενα. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «Το Υπουργείο Τουρισμού στηρίζει προσπάθειες που αποσκοπούν στην ανταλλαγή  τεχνογνωσίας και κατάθεση προτάσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.  Θεωρούμε ότι τα συμπεράσματα του συνεδρίου σας, μπορούν να συνεισφέρουν στην εθνική προσπάθεια για την κατάταξη της Ελλάδας μας στους πέντε πρώτους διεθνείς ασφαλείς προορισμούς και τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Με την Εθνική Τουριστική Πολιτική που υλοποιούμε από το 2015, σε συνεργασία με συναρμόδια Υπουργεία, τις 13 Περιφέρειες της Χώρας, τις τοπικές αρχές, τα επιμελητήρια, τους αναπτυξιακούς και τουριστικούς φορείς και τον ιδιωτικό τομέα, θέσαμε τις βάσεις για τη διαρκή ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και επιτύχαμε διαδοχικά ρεκόρ διεθνών αφίξεων και εσόδων κατά την τελευταία τριετία. Με σκληρές διαπραγματεύσεις και στρατηγικές συμμαχίες, διμερείς και πολυμερείς συνεργασίες, ενισχύσαμε το τουριστικό μας μερίδιο και τα πτητικά μας προγράμματα όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα, και το 2018 είναι μία ακόμη χρονιά ισχυρής ανάπτυξης. Το πρώτο τρίμηνο έκλεισε με 30% αύξηση το Μάρτιο στις διεθνείς αφίξεις στα αεροδρόμια της χώρας σε σχέση με το 2017. Επίσης από τον Απρίλιο και μέχρι τον Οκτώβριο έχουν προστεθεί  περισσότερες από 3 εκατ. επιπλέον αεροπορικές θέσεις για την πατρίδα μας.»

εξ αριστερών: κ Φωκίων Ζαϊμης, κ. Γιάννης Παπάζογλου,
κ. Αλέξανδρος Μοζ, Σμχος (Ι) Παναγιώτης Γεωργιάδης

Στη συνέχεια μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εσωτερικών κ. Τζανέτος Φιλιππάκος, ο οποίος ευχαρίστησε θέρμα με την σειρά του τους διοργανωτές του συνεδρίου και εστίασε στο γεγονός ότι οι αερομεταφορές ενισχύουν και τονώνουν την ανάπτυξη, παρέχοντας σειρά από οικονομικά οφέλη, καθώς αποτελούν ένα παγκόσμιο μεταφορικό δίκτυο, άκρως απαραίτητο για την οικονομική ανάπτυξη και τον τουρισμό. Ανέφερε πως Τουρισμός και Αερομεταφορές είναι δύο έννοιες αλληλοσυμπληρωματικές. Οι αερομεταφορές βασίζονται στους ταξιδιώτες, που επιλέγουν διάφορα είδη τουρισμού, και ο τουρισμός εξαρτάται από τις αερομεταφορές, για την προσέλκυση επισκεπτών.

Εκ Μέρους της αξιωματικής αντιπολίτευσης χαιρέτισε ο Βουλευτής και Αν.Τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας κ. Χρήστος Μπουκώρος, Ο κ. Μπουκώρος αναφέρθηκε στις δύο δομικού χαρακτήρα αλλαγές της τελευταίας δεκαετίας. Πιο συγκεκριμένα, τόνισε ότι η πώληση της Ολυμπιακής αεροπορίας και η δημιουργία νέου εθνικού αερομεταφορέα σε συνδυασμό με την εκχώρηση 14 αεροδρομίων στη Fraport έχουν μεταβάλλει σε μεγάλο βαθμό το χάρτη των αερομεταφορών στη χώρα.  Ο Αναπληρωτής Τομεάρχης της ΝΔ τόνισε ότι η ανάπτυξη των αερομεταφορών και ανάπτυξη του τουριστικού τομέα είναι έννοιες αλληλένδετες. Άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού, σχετικά με την ανάπτυξη των 28 περιφερειακών αεροδρομίων που έμειναν εκτός της συμφωνίας με τη Fraport. Περίπου τρία χρόνια και δεν έχει γίνει τίποτα για το θέμα. Επίσης, ο κ. Μπουκώρος αναφέρθηκε στις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης της γενικής αεροπορίας της χώρας μας, οι οποίες φαλκιδεύονται από την αδιαφορία της κυβέρνησης με χαρακτηριστική περίπτωση την οδηγία 731 της διοίκησης της ΥΠΑ. Στο ίδιο μήκος κύματος, ο βουλευτής Μαγνησίας στηλίτευσε και τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην έγκριση βίζας αεροπορικών σπουδών για σπουδαστές που έρχονται από τρίτες χώρες. Επίσης, άσκησε κριτική για τη μεγάλη καθυστέρηση, σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τα υδροπλάνα, επισημαίνοντας ότι η διαβούλευση έχει ολοκληρωθεί από το Σεπτέμβριο του 2016 και νομοσχέδιο δεν έχουμε δει ακόμη.

Στην εκδήλωση παρευρέθη μεταξύ άλλων ο Γεώργιος Ζησιμάτος Διευθυντής Υπηρεσίας Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων, ο Εκπρόσωπος Επικοινωνίας της Ένωσης Κεντρώων κ. Γεώργιος Κουτουλάκης, ο Ταξ/χος Γεώργιος Καϊμακτσής από το Γενικό Επιτελείο Στρατού, ένστολοι αξιωματικοί από την Πολεμική Αεροπορία και τον Στρατό και πλήθος εμπειρογνωμόνων από τον τομέα της αεροπορίας από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Το φετινό συνέδριο είχε τις εξής δύο θεματικές ενότητες:

Α. ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ KAI ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Β. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (Αεραθλητισμός, Αλεξίπτωτο πλαγιάς, Αερόστατα κλπ)

Ειδικότερα στο πρώτο πάνελ μίλησαν οι :

Δημήτρης Καμπούρογλου,από την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, ο οποίος ανάπτυξε το έργο της εταιρείας, τις ερευνητικές προσπάθειες καθώς και το εξαγωγικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας. Αναφέρθηκε επίσης στην σημασία της εξωστρέφειας στον χώρο των αερομεταφορών και έδωσε προτάσεις επικέντρωσης για την επιτευξή της όπως η σωστή συνεργασία εστιασμένη στον πελάτη, η αναβάθμιση υποδομών στον τομέα της παραγωγής, και στο εκπαιδευτικό κομμάτι η συνεχής στήριξη και εκπαίδευση προσωπικού και σπουδαστών.

Ο Χρήστος Λεοντόπουλος, Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων η ομιλία του οποίου εστίασε στο γεγονός ότι παρόλο που ο τουρισμός θεωρείται η εναπομείνουσα βαριά βιομηχανία της Ελλάδος, η γενική αεροπορία και ο αερο-τουρισμός παραμένουν υπανάπτυκτες σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης. Η άγνοια, η αδιαφορία, η γραφειοκρατία αλλά και η εν γένει έλλειψη αεροπορικής κουλτούρας στην Ελλάδα, καθιστούν μία χώρα που θα μπορούσε να ήταν η ‘’Florida’’ της Ευρώπης σε κάτι λιγότερο από παρατηρητή των εξελίξεων. Ο προβληματισμός του εστίασε στο εάν μπορεί να γίνει οτιδήποτε που να μπορέσει να ανατρέψει την ταχέως φθίνουσα πορεία της γενικής αεροπορίας στην χώρα που γεννήθηκε ο Ίκαρος.

Ο κ. Γιάννης Παπάζογλου, Corporate Communications Manager FRAPORT Greece, παρουσίασε αναλυτικά με χρονοδιάγραμμα ένα προς ένα τα τρέχοντα έργα τις αξιοποίησης των 14 αεροδρομίων που διαχειρίζεται η εταιρεία και τους εμπορικούς στόχους της εταιρείας αλλά και τα οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό, την οικονομία της χώρας και τις τοπικές κοινωνίες. Αναφερθηκε στα Βασικά χαρακτηριστικά του έργου με μια ματιά, τα οποία είναι : 40ετές παραχώρηση 14 περιφερειακών αερολιμένων έναντι € 1,234 δισ. Επίσης, ετήσια πάγια αντιπαροχή ύψους 23 εκατ. Ευρώ, ετήσια μεταβλητή αμοιβή παραχώρησης κατά μέσο όρο 28,5% του λειτουργικού κέρδους, ετήσια εισφορά ανά επιβάτη 1 ευρώ (περίπου 13 εκατ. Ευρώ το 2017). Η εταιρεία σήμερα απασχολεί 600 υπαλλήλους. Στόχος είναι η αναβάθμιση, λειτουργία και συνεχής ανάπτυξη των συγκεκριμένων αερολιμένων.

εξ αριστερών: κ. Σπύρος Κολιοκότας, κ Αλέξανδρος Μοζ, κ Δημήτρης Καμπούρογλου, κ. Γιάννης Παπάζογλου, Καθηγητής Χαράλαμπος Λαμπρόπουλος, κ. Χρήστος Λεοντόπουλος

Ο κ.  Σπύρος Κολιοκότας, Διευθυντής Παραγωγής ΑΞΟΝΑΣ ΜΒ ΑΤΕΒΕ  παρουσίασε  μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα τα οποία απευθύνονται στην Κατασκευή η/και την Ανακατασκευή αεροδρομίων με στόχο την αύξηση της δομικής επάρκειας, της ασφάλειας και της ποιότητας της χρήσης των αεροδρομίων. Ενδεικτικά τα προϊόντα αυτά είναι Αντιολισθηρές Στρώσεις, Αντιολισθηρές Στρώσεις με μεγάλο Μέτρο Ελαστικότητας (Δυσκαμψία), Ημιεύκαμπτα Οδοστρώματα, Έγχρωμες Ασφαλτικές Στρώσεις, Οδοστρώματα Ανθεκτικά σε λάδια βενζίνες καθώς και Τσιμεντόδετες Βάσεις και Υποβάσεις για την ενίσχυση της φέρουσας ικανότητας του Οδοστρώματος.

ο Καθηγητής Χαράλαμπος Λαμπρόπουλος στο ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας παρουσίασε ως παράδειγμα εξωστρέφειας την ανάπτυξη μιας φορητής συσκευής για την παρακολούθηση της ιονίζουσας ακτινοβολίας που δέχονται αστροναύτες. Η ανάληψη του έργου έγινε από ομάδα ελλήνων μηχανικών και επιστημόνων με διεθνή διαγωνισμό που προκήρυξε η European Space Agency και στην οποία συμμετείχαν 40 κοινοπραξίες.

Στη δεύτερη θεματική ενότητα μίλησαν οι :

εξ αριστερών: κ. Γεώργιος Κουτουλάκης, κ Φωκίων Ζαΐμης, κ Αλέξανδρος Μοζ, κ. Αντώνης Παπαδόπουλος, κα Γιώτα Ραπάνου, Κα Καφετζή Ραυτοπούλου, κ. Ηρακλής Ρούπας, Σχος (Ι) Παναγιώτης Γεωργιάδης

Ο Αντώνης Παπαδόπουλος, Γενικός Γραμματέας Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛΑΟ) ο οποίος παρουσίασε την ιστορία της ΕΛΑΟ αλλά και κάποια από τα σημαντικότερα αεραθλήματα όπως ο αερομοντελισμός, ο αεροστατισμός, ο αλεξιπτωτισμός, η ανεμοπορία, ο αιωροπτερισμός, το αλεξίπτωτο πλαγιάς, η γενική αεροπορία, τα ελικόπτερα, και τα υπερελαφρά. και η κα Γιώτα Ραπάνου, η οποία παρουσίασε την εντυπωσιακή ανοδική πορεία του αλεξιπτώτου πλαγιάς  τόσο για τους έλληνες αθλητές όσο και της χώρας μας η οποία διαθέτει εξαιρετικά πεδία με παγκόσμιο ενδιαφέρον.Ενημερώνει πως μια πτήση με το παραπέντε μπορεί να διαρκέσει από λίγα λεπτά για να και με την σωστή και ασφαλή εκμετάλλευση των δυναμικών ή θερμικών ρευμάτων του αέρα από τον πιλότο, να διαρκέσει έως 5-7+ ώρες κατά τις οποίες ο ανεμοπόρος «παραπεντάς», μπορεί να διανύσει πάρα πολλά χιλιόμετρα. Επίσης αναφέρθηκαν στις διάφορες δραστηριότητες της Ομοσπονδίας, οι οποίες περιλαμβάνουν αγώνες, επιδείξεις, Fly In, αναγνώριση επιδόσεων, υπηρεσίες εκμάθησης και σαφώς αεροπορικά συνέδρια διεθνούς ενδιαφέροντος.

Η Mαριάνθη Καφετζή Ραυτοπούλου, Οικονομολόγος MBA, Μέλος Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ, διατύπωσε με σημαντικά στοιχεία την ανυπαρξία της σημερινής πολιτικής βούλησης για τον αεροπορικό τουρισμό και διατύπωσε ολοκληρωμένη πρόταση για ανάπτυξη του τομέα από την Νέα Δημοκρατία . Συγκεκριμένα ανέφερε ότι η πραγματικότητα είναι ότι ένας επίσημος ορισμός του τι είναι αεροπορικός τουρισμός δεν υπάρχει, παρόλ´ αυτά οι ειδικές μορφές τουρισμού, συμπεριλαμβανομένου και του αεροπορικού, θα έπρεπε να αποτελούν αιχμή της τουριστικής πολιτικής, με στόχο τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού μας προϊόντος. Μέσω των εναλλακτικών ή ειδικών μορφών τουρισμού, ο στόχος για επέκταση της Τουριστικής Περιόδου, σε όλη την Ελληνική Επικράτεια σε 365 Ημέρες Ετησίως, γίνεται εφικτός!  Στις βασικές κατηγορίες του αεροπορικού τουρισμού ανήκουν αυτές όπου ο δυνητικός τουρίστας χρησιμοποιεί την Γενική Αεροπορία (Γ.Α.), επαγγελματικά ή αεροσκάφη αεροαθλητισμού ως μέσα μεταφοράς.  Με τον όρο Γ.Α.  εννοούμε, με απλά λόγια, ότι πετάει στο χώρο που δημιουργείται ανάμεσα στα αεροπλάνα της Πολιτικής και της Πολεμικής Αεροπορίας. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει 27 εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Ο τουρισμός μέσω των ταξιδιών της ΓΑ θα μπορούσε να είναι το 0,1% του συνολικού, δηλαδή 26.000 τουρίστες. Η Ελλάδα με τις καλές καιρικές συνθήκες και τις υψηλού επιπέδου υποδομές φιλοξενίας, μπορεί να αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό αεροπορικής εκπαίδευσης και τουρισμού ΓΑ. Ταυτόχρονα, το ορεινό ανάγλυφο του εδάφους της και οι αμέτρητες περιοχές φυσικού κάλους, δημιουργούν ιδανικές προϋποθέσεις για κάθε είδους αεραθλητικές δραστηριότητες.

Ο Ηρακλής Ρούπας, Διευθύνων Σύμβουλος Momentum Finance ΑΕΠΕΥ, Πρόεδρος Επιτροπής Ανάπτυξης ΠΑΣΟΚ, τόνισε κυρίως το θέμα της πολιτικής βούλησης που απαιτείται προκειμένου να προχωρήσουν λιμνάζοντα θέματα στο θέμα κυρίως των συμπράξεων ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και να επέλθει ανάπτυξη αλλά και να καταστεί πιο ανταγωνιστικό το ελληνικό δημόσιο.

Ο Παναγιώτης Γεωργιάδης, Σμήναρχος (Ι) Π.Α., ε.α. Διευθυντής (Organizer & Flying Display Director) Αεροπορικών Επιδείξεων στο Kavala AirSea Show 2011-2018 , παρέθεσε πληροφοριακά στοιχεία αεροπορικών επιδείξεων με πληθώρα ιστορικών αναδρομών. Μία Αεροπορική επίδειξη (Air Show) είναι μια ανοιχτή μαζική διοργάνωση ψυχαγωγίας και στατικής και δυναμικής προβολής των δυνατοτήτων της  αεροπορικής βιομηχανίας, οργανισμών κρατικών και εταιρικών στρατιωτικού και πολιτικού χαρακτήρα, επιχειρηματικών σχημάτων συλλογικοτήτων ή και ατόμων. Σήμερα σε παγκόσμια κλίμακα και κάθε χρόνο πραγματοποιούνται από 1200 – 1500 Air Shows (Τα 500 περίπου στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη περίπου 400). Οι κατηγορίες μεγέθους με τα διεθνή κριτήρια (CAP 403UK), ανάλογα με τον αριθμό των ομάδων (ITEMS) που συμμετέχουν είναι τέσσερις. Είναι εξαιρετικά δύσκολες και απαιτητικές σε πόρους και τεχνογνωσία. Γενικά ακολουθούν την “οικονομική ευημερία” μια χώρας με αεροπορική βιομηχανία και παράδοση, δύο θεμελιώδεις κανόνες για την ευζωία ενός ανάλογου θεσμού. Η συντριπτική πλειοψηφία των διοργανώσεων πραγματοποιείται από εταιρικά σχήματα και ασφαλώς με εισιτήριο ή / και χορηγικούς πόρους. Επιπλέον, τόνισε την ανάγκη της εξωστρέφειας της Αεροπορικής Βιομηχανίας διότι δρα ως πολλαπλασιαστής ισχύος στην Εθνική αλλά και Διεθνή Οικονομία. Επίσης  πρότεινε την ενίσχυση του Αεροαθλητισμού και του Τουρισμού διότι σφυρηλατεί και επεκτείνει τον Αεροπορικό Πολιτισμό.

Το συνέδριο έκλεισε με μια φρέσκια και καλά δουλεμένη παρουσίαση ομάδας σπουδαστών του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας με τον κ Λεωνίδα-Χρυσοβαλάντη Κοτορλό και τον Νικόλα Ορφανό, φοιτητές Τεχνολογικού Ινστιτούτου Στερεάς Ελλάδας- Τμήμα Μηχανικών Τεχνολογίας Αεροσκαφών η ομιλία των οποίων είχε 4 θεματικές ενότητες. Στην πρώτη, αναφερθήκαν σε κάποιες προβλέψεις για την Αεροπορική Βιομηχανία. Στην δεύτερη, σχολιάσαν την “αλλαγή πορείας” που χαράσσεται στην νοοτροπία αερομεταφορών. Στην τρίτη, εστιάσαν στον ρόλο που μπορεί να παίξει η Ελλάδα στην “ανάπτυξη” της Αεροπορικής Βιομηχανίας. Τέλος παραθέσαν  κάποιες προτάσεις για τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με το χώρο καθώς και κάποιους προβληματισμούς.

Το συνέδριο οργανώθηκε από την εταιρεία iForce Επικοινωνίες υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Ιπτάμενου Προσωπικού Σωμάτων Ασφαλείας & Δημοσίων Υπηρεσιών (Π.Ε.Ι.Π.Σ.Α.Δ.Υ.), την Πανελλήνια Ένωση Πιλότων (Π.Ε.Π), την Ομοσπονδία Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας, την Ένωση Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροσκαφών Ολυμπιακής Αεροπορίας, την Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία (ΕΛΑ0) και του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.